Inlägg från: AnnaochHenrik |Visa alla inlägg
  • AnnaochHenrik

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Jenbor95: Vilken lyxig överraskning till mannen! Det blir han säkert glad för!

• AnnaochHenrik

Sådär, då var det fredag igen...
    I helgen ska nog vi åka en sväng til IKEA och köpa lite smått och gott inför bröllopet...
    Hur gr det för er andra, något nytt på planeringsfronten?

• AnnaochHenrik

Men allvarligt talat Miss Blue, nu fick du mig att känna mig rysligt ineffektiv!
    Vad duktig du varit!
    Själv har jag varit i Ullared idag, och shoppat en massa som inte har ett dugg med bröllop att göra, det var länge sen jag unnade mig kläder och sånt, det är ju så mycket med bröllopet nu... men idag hittade jag t.ex. en fin top för 19,50 Då kan man shoppa med gott samvete!

• AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-04-30 10:52:50 följande:

Hmm bara jag som är inne här nu för tiden???????Var är ni brudar??
    Jag vet! Jag har så fullt upp nu att jag knappt hinner titta in här... Men det är bra, jag har blivit botad från det värsta BT-beroendet... Faller nog tillbaka när det blir lite lugnare med jobb och skola misstänker jag...
    Hur gick det för din karl att prova ut kläder?
  • AnnaochHenrik

Det lät skitnyggt!
    Min karl behöver ju inte fundera så mycket på sin klädsel, eftersom han är officer blir det uniform, stiligt värre (och skönt att det redan är inhandlat för många år sen, en utgift mindre)!

• AnnaochHenrik

Hur går det för er i planerandet tjejer?
    Vi var och köpte vansinnigt fina servetter igår... Smidigt att bo 200 meter från Dunis fabsriksbod, fick tag på superfina och lyxiga servetter till fabrikspris. Perfekt!
    Idag tänkte jag börja med bordsplaceringskoren lite smått... Har i och för sig inte koll på vilka gäster som kommer och inte än, men jag gör nog hellre placeringskort till alla och slänger dem efterhand som folk tackar nej, än att behöva fixa med det i sommar när vi fått OSA från alla!

• AnnaochHenrik

Fler än jag som tänker "attans att man inte valde majbröllop istället" med tanke på vädret?

• AnnaochHenrik

Brud 080823 skrev 2008-05-09 17:08:08 följande:

Men vi ska få minst lika fint väder.. ELLER HUR!!!
    Precis, det är ju beställt!
  • AnnaochHenrik

Nu har jag varit duktig och gjort en massa bordsplaceringskort här på morgonen... Nu har jag varit duktig nog angående bröllopet och kan ligga ute i solen resten av dagen
    Har för övrigt beställt tandblekningskit idag också, insåg att tänderna kanske inte är så vita som man skulle önska inför bröllopsdagen... Det ska bli spännande att se resultatet! En kompis beställde därifrån och har fått jättefina vita tänder...
    Däremot ska jag vänta ett tag till innan jag börjar bleka, man ska inte dricka kaffe under behandlingen så jag väntar till semestern när man kan vara sur och trött för att man inte får kaffe utan att störa någon annan

• AnnaochHenrik

Hej tjejer! Här ligger planeringen nere totalt nu... Har noll lust och ork, vi miste en av våra katter i sjukdom i veckan, så jag har inte orkat tänka bröllop alls.
    Men det kommer nog igång igen så småningom, när det känns lättare...
    På tal om buketter, min kommer gå i vitt och svart, det kommer bli skitsnyggt! Vita rosor med svarta skelettblad runt...

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)