Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Jag har ingen aning om prästrna i den kyrka vi ska gifta oss i.
    Spännande!

• nicolina2008

Ja, Håller tummarna för att allt löser sig!

• nicolina2008

Vilken maximal otur ni har med allt som man ändå vill ha klar med så tidigt som mjöligt. Men de tär ju tur att ni har en plan B iallfall.

• nicolina2008

För oss blir det Canon in D som ingång men som utång väljer vi mellan Bröllopsmarsch Mendlsshon eller Forest Gump Suite.

• nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-04-21 08:06:46 följande:[citat]
    DJ är bokat!Det blir dyrare än vad vi räknat med, men å andra sidan behöver vi inte göra några låtlistor, kan överlåta hela ansvaret till någon som kan sin sak och bara njuta utav kvällen!!!

JA vad skönt att slippa det där... vi leta låtar för fullt och det är svårt att få ihop en bra blandning som ska passa alla mellan typ 22-65. Vad får ni betala?

• nicolina2008

Våra ringar kommer på fredag! Längtar!!!

• nicolina2008

JAAAA! Är så glad! Var på intervju igår och nu ringde de och sa att jag fick jobbet!!! VAr lite orolig för mitt vik som jag har nu går ut på onsdag. Lite OT men jag är så glad!

• nicolina2008

Jag tänkte boka in anskiksbehndling samma vecka på en skola där elever utför behandlingen. De har även herransiksbehandling så vi kan gå båda två.

• nicolina2008

AnnaochHenrik skrev 2008-04-23 16:10:05 följande:

Å, vad kul! GRATTIS!
    Tack! Har gått på moln hela dagen! Börjar redan på måndag så det gick snabbt.
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)