*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Vi letar med ljus o lykta efter en dj. Alla verkar hitta så billigt, det billigaste vi hittat hittills är 4000kr!!
Vi letar med ljus o lykta efter en dj. Alla verkar hitta så billigt, det billigaste vi hittat hittills är 4000kr!!
nicolina2008 - ammar barnet? Isåfall är det lite mer meck att lämna bort....
Vi har barnfritt förutom barn som ammas eller väldigt små spädbarn
Vad säger mamman då?
Jag ammade själv till min son var 9mån, men runt 5-6 mån hade jag nog kunnat lämna bort några timmar iallafall (mjölka ur), men någon festkväll är ju bara att glömma....
Jo vi svävar ju fortfarande i ovisshet om vi får den lokal vi bokat samt om prästen åtalas och vad det leder till, musik=dj är inte heller klart, så man kan väl säga att vi har lite problem, ja.
Det känns så himla tråkigt när man planerat så långt innan och tror att just de här stora sakerna är klara, för att sen inte veta hur det ska bli.
Även om de som hyr ut lokalen och församlingen säger att det inte kommer att bli något problem så litar jag inte på det förrän vi är i hamn!!!!
Blääääää
Jag håller på att räkna vad alkoholen kommer att kunna kosta - gahhh det rinner iväg........
De viner jag tittat på blir inte mycket billigare i Tyskland så jag funderar på att köpa på systemet (då kan man ju lämna tillbaka det som blir över iaf).....suck det är ju toksvårt att beräkna till festen hur mycket som kommer gå åt!!!
Till maten fick jag rådet att man räknar ca 1 flaska vin på två personer, men på festen vet jag inte alls hur mycket som kommer gå åt!! Till maten kommer vi bjuda på rött och vitt vin (ev öl?), sen till festen ska vi ha öl, vin och cider (samt alkoholfritt naturligtvis). Vi kommer att bli runt 30 pers....
AnnaoHenrik - hoppas att det löser sig!
Vi väntar på en inspelning från den tjej som ev ska sjunga i kyrkan (hon befinner sig i Australien!). Hoppas hoppas att hon är duktig, hon vill bara ha tågbiljetter för besväret, så det LÅTER ju bra, sen får vi se vad det blir!!??
Vi har sagt de här låtarna (sen får vi se om vilka det blir):
From this moment - Shania Twain
Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell
För att du finns - Sonja Aldén
Du är allt - Sonja Aldén
Välkommen Jenni!
Vi letar oxå men har inte riktigt hittat rätt än. Många vet jag har "I denna ljuva sommartid" på sommarbröllop men jag vet inte....
Jenbor95 - vilken psalm är 791??
Jag är inte så hemma i psalmboken
Åki doki!
Den tror jag aldrig att jag hört faktiskt (är väl inte en så flitig besökare i kyrkbänken.. )