• Fejs

Pappa

Hmmm har precis fått nys om att min far också gått o förlovat sig. Han har inte sagt något, får reda på det imorgon kanske. Hon fyller jämt i år så i så fall gifter dig sig väl då också... Fan ta dem i så fall! Förstöra morgondagen o hela året för oss i så fall. De vet att vi ska gifta oss i år o vi är redan förlovade. Skulle inte förvåna mig om det är så att de gifter sig... *upprörd!* Vill fan inte gifta mig samma år som min far!!!

• Svar på tråden Pappa
  • Fejs

Ok om det är kusiner el liknande men fan inte sin egen far som jämt ska försötöra o jävlas jämt jämt jämt!!!!!!!!

• Fejs

Om de gifter sig tänker jag fan inte bjuda dem! Då kan han faktikst dra åt helvete helt o hållet!!!

• Fejs

mmm det ligge rjävligt många jobbigt år bakom o nu pratar vi iaf med varandra... men ja jag ska hålla mig lung o bara fråga om de ska gifta sig om de säger att de har förlovat sig. Kul för dem i så fall. Men jag kommer ta avstånd, äta upp maten, tacka för den och sen får det vara bra med det.

• Fejs

Hade mina funderingar om vi överhuvudtaget skulle bjuda dem på vårt bröllop men jag tänkte att nej nu ska jagvara stark o så kanske sånt här skit kommer.... Fan!

• Fejs

Ville bara reagera av mig lite. Inget har ju hänt än... får se i morgon som sagt...

• Fejs

Ja ska försöka, syrran är lika upprörd hon o hon sa att om han säger att de ska gifta sig så kan iaf inte hon hålla sig...

• Fejs

Skulle ni vilja gifta er samtidigt (samma år) som era föräldrar? Fråga er själva det så kanske någon förstår... el inte. Här verkar det inte finnas någon som förstår problemet så skit samma orkar inte argumentera...

• Fejs

Det finns en bakgrund till allt men jag orkar inte dra den... Både jag o syrran vet att de inte gör det av kärlek så är det. Jag är jävligt ledsen, förbannad och besviken idag och jag orkar inte förklara för alla varför. Men ja de har förlovat sig o ska troligen gifta sig i år (jag vet hur han fungerar). Om jag kunde så skulle jag vilja stänga den här tråden och slippa bli mer dissad!

• Fejs

Ja förlåt! Varför jag skrev tråden från början var för att jag just blev så jätteförbannad och jag tänkte inte då på att skriva bakgrunden och den är så pass jobbig för mig så jag orkar inte skriva den av det skälet men som sagt det kunde inte ni veta.

Svar på tråden Pappa