Inlägg från: Thailand 08 |Visa alla inlägg
  • Thailand 08

Pappa

Det är kanske inte säkert att dom tänker gifta sej iår eller ens överhuvudtaget? För många räcker det ju bara med en förlovning...

Hoppas du ändå kan få en glad påsk!

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:07:55 följande:
    Jag förstår dig också!Jag är inte i samma situation men min bror ska få sitt första barn typ en vecka efter vårat bröllop och dom harvetat om vårat bröllop läääääänge! Visst är det kul att dom ska ha barn men jag kan inte låta bli att tänka på att de kommer sno massa uppmärksamhet om de ens kan komma på mitt bröllop! Om dom kunde ha sagt det liite tidigare hade vi tagit ett annat datum.Hoppas verkligen att det löser sig för dig!
    Ja nu är det ju så att man inte kan bestäma NÄR man blir gravid.Och den lilla/ lille kommer ut när den själv tycker det e dax.innan eller efter beräknat datum
  • Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:20:44 följande:
    Kanske ska tillägga att den här nyheten är rätt ny för mig och jag har inte riktigt smält det än. Jag är på lite dåligt humör idag, det är nog därför jag låter så grinig. Förlåt, jag vet att ni har rätt och jag är glad för deras skull! Vårat bröllop handlar absolut inte om uppmärksamhet. Tack för tillrättavisningen, det behöver man ibland!
    Nu är det påsk och då ska vi alla vara glada.Jag är lite uttråkad just nu..tv.n upptagen av tonåringar...men jag och maken ska snart ut på stan och kika + ta en öl nånstans
  • Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:29:42 följande:
    Nu är jag glad igen!Jag brukar tänka att en brors- son eller dotter är ju den finaste presenten man kan få!!! För det är det! Hoppas bara att de kan komma på bröllopet, iaf en stund. Annars ska jaggedom ett specialfotoalbum efteråt Så att dom inte missar min stora dag!Glad Påsk allihopa!Och lycka till TS, det kommer att bli bra!!
    Så ska det låta! Och tänk om du får bli gudmor till babyn?
    I vilket fall som helst så har du nåt att gulla med tills det är dax för en egen...
  • Thailand 08

jag är faster till 3 stycken! Blir väl mormor och farmor om några år!

Svar på tråden Pappa