• Balinda

Pappa

Fejs skrev 2008-03-21 17:58:46 följande:
    Skulle ni vilja gifta er samtidigt (samma år) som era föräldrar? Fråga er själva det så kanske någon förstår... el inte. Här verkar det inte finnas någon som förstår problemet så skit samma orkar inte argumentera...
    nä skulle aldrig bry mig om det.Skulle unna mina föräldrar den lyckan.
    Om det ligger annat groll bakom så kan jag förstå att du är less och besviken på din pappa. Inte att du är det för just denna sak men om ni har andra problem så hoppas jag ni löser dem.
  • Balinda
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:07:55 följande:
    Jag förstår dig också!Jag är inte i samma situation men min bror ska få sitt första barn typ en vecka efter vårat bröllop och dom harvetat om vårat bröllop läääääänge! Visst är det kul att dom ska ha barn men jag kan inte låta bli att tänka på att de kommer sno massa uppmärksamhet om de ens kan komma på mitt bröllop! Om dom kunde ha sagt det liite tidigare hade vi tagit ett annat datum.Hoppas verkligen att det löser sig för dig!
    Man kan ju inte direkt planera in när man ska få barn. sno massa uppmärksamhet..? Det är ju två helt skilda saker.

Jag blir mörkrädd ibland över hur självupptagna människor är!!
  • Balinda
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:20:44 följande:
    Kanske ska tillägga att den här nyheten är rätt ny för mig och jag har inte riktigt smält det än. Jag är på lite dåligt humör idag, det är nog därför jag låter så grinig. Förlåt, jag vet att ni har rätt och jag är glad för deras skull! Vårat bröllop handlar absolut inte om uppmärksamhet. Tack för tillrättavisningen, det behöver man ibland!
    skönt att höra att du tänkte efter lite. Ibland säger man saker man egentligen inte menar. :)
  • Balinda
    Fejs skrev 2008-03-23 17:43:29 följande:
    Det finns en bakgrund till allt men jag orkar inte dra den... Både jag o syrran vet att de inte gör det av kärlek så är det. Jag är jävligt ledsen, förbannad och besviken idag och jag orkar inte förklara för alla varför. Men ja de har förlovat sig o ska troligen gifta sig i år (jag vet hur han fungerar). Om jag kunde så skulle jag vilja stänga den här tråden och slippa bli mer dissad!
    jag tror att folk reagerar på att du var ganska hård i ord. Fan ta dem osv. Det är svårt att förstå hur man kan säga sådant om sin far när man inte vet bakgrunden.
    Om du inte vill förklara det så kan jag förstå det men du kan nog oxå förstå varför folk reagerar på ditt inlägg.
    Jag hoppas att det löser sig för er, det finns inget värre än att vara i osämja med sin familj och särskilt inte när man ska gifta sig.
Svar på tråden Pappa