Augustilistan del 4
Tillavila och Helena1978: Välkomna hit!!
Jag har precis skrivit ut inbjudningskorten och ska upp och göra det sista. Nästa lördag delar vi ut dom till familjen när de är här och resten av inbjudningarna läggs på lådan
Tillavila och Helena1978: Välkomna hit!!
Jag har precis skrivit ut inbjudningskorten och ska upp och göra det sista. Nästa lördag delar vi ut dom till familjen när de är här och resten av inbjudningarna läggs på lådan
Äntligen är det min tur skrev 2008-03-22 20:15:02 följande:
Victorius: Vad härligt att allt blivit klart helt oväntat! Det är sådana tillfällen som är bäst när allt bara blir klart! Inte helt fel när det dessutom var rea, ibland har man tur! Jag köpte också min ring på Albrekts Guld i början av mars.
bridesilly: Vi kollade med en lokal tryckare här och det blir ganska dyrt när de ska trycka upp liten uppsättning, så vi valde bort det.
IKEA:s bröllop: Köpte också de servetterna sist och tårtfatet. Så nöjd! Hela serien är jättefin, dreglade lite över den, men ja, vi har.
Godis: Har vräkt i mig det med och 2 kladdkakebitar. Nu mår jag inte bra och det var inte värt det, men för 1 timme sen satt det fint
Victorius: Min ring är i både rött och vitt guld. I mitten sitter en större diamant med 4 mindre på var sida infattade i vitguld, resten av ringen är i rödguld.
Budget? Har knappt räknat på var det slutar. Än så länge är vi uppe i ca 7000:-