Inlägg från: 16 aug |Visa alla inlägg
  • 16 aug

Augustilistan del 4

Nu hittade jag hit Tack vare Bridesilly

Jag är stressad med... usch, får inget gjort alls.. Hittar ingen tid

Var hittar jag rosa "sand"??? ( små sten )

• 16 aug

HA HA jaa klart det gör.. kanske ska vänta lite till med planeringen *snurrig*

• 16 aug

Tack alla

Lajsan skrev 2008-04-23 20:30:04 följande:
    när skickar ni andra in hindersprövningen? Någon som redan lagt den på lådan?
    [/citat]

har inte gjort det än.. när är tidigast?

jizz: nää vill din man det så Vi har gäster hela den helgen, så vi ska få hjälp med barnen av dom. Perfekt! Då är dom med hemma.
    bridesilly skrev 2008-04-23 10:01:41 följande:
    [citat]
    åååh den är fantastisk 16 aug skrev 2008-04-23 08:56:49 följande:
    Ja, så nu har jag äntligen valt en hihi
  • 16 aug
    Humlanhubbe skrev 2008-05-08 21:10:58 följande:
    Hoho?!Vart är alla ?!Själv sitter jag o surfar,kollar bilder och njuter av de senaste dagarnas skörd av utförda uppgifter !Bland annat har min klänning kommit,likaså hindersprövningsblanketten,har spikat ny florist samt fått tid hos både guldsmed för gravering mm och bageri.Hur går det för er alla därute?!
    hej hej nu är jag inne för en gångs skull

Så ni har beställt hindersprövningen Så bra!

Vet någon om detta med efternamn? Får man nu ha 2 efternamn, eller blir ett mellannamn?

Jag sitter med placeringskorten.. hur ska ni göra era???
  • 16 aug
    Humlanhubbe skrev 2008-05-08 21:17:14 följande:
    Hehe..menade inte att hota hit dig bara såå trist solo här !Jo vi skickade in blanketter om hindersprövning o efternamnsbyte förra veckan(i början) o fick tbx idag.Tjohoo,kul!Som jag förstått det får man bara ta ETT efternamn och ha det andra som mellannamn.Vi kommer nog ha våra namnetiketter på bruna papperstags som hänger i ett snöre om servetten..enkelt,men tror läckert!16 aug skrev 2008-05-08 21:14:44 följande:
    låter snyggt!! Jag hade en tanke på tags, men inte att man kan ha dom så
    HA HA nej då, jag har haft mycket sista tiden.. men nu SKA jag börja fixa igen.. är lite stressad ha ha
    Tack för hjälpen!
    Har du svårt att komma in på sidorna nu på BT? Min är seeeg...
  • 16 aug

hmm

hindersprövningen
    placeringskorten, svårast att komma på hur man ska göra...
    boka med naglar m.m.

detta ska göras denna veckan. Jag gör allt själv så får sätta fart..

Gör ni mycket med era sambos? MIn har annat i huset att göra som inte jag kan göra, så vi "delar" det så..

• 16 aug

Humlanhubbe: jaa den var jätte fin!

Nu har jag hittat 2 skor som jag väljer mellan.. att det skulle vara så svårt... *suck*

• 16 aug

Nu är jag här

Har grillat lite...

Miss Blue skrev 2008-05-09 07:19:56 följande:

Hej tjejer!Ni lever!! Man hade ju nästan gett upp hoppet så dött som det varit här inne Vi har lite på g här och där känns det som....På söndag kommer vår ev blivande solist och "provsjunger" för oss (håll nu tummarna att det funkar och att vi kan boka henne på stört!). Vi har inte träffat henne förut men hon verkar väldigt trevlig per telefon Håller på med festprogrammet, tycker det är skitsvårt att få till det bra......och inte får man så mycket hjälp utav M2B precis...frågade igår när jag satt och slet om det var något han ville ha med i festprogrammet. Fick ett otydligt svar tillbaka "han skulle fundera"...ehhh jaha suckMen vilket jobb det är med programmet! Nu har jag väl ca 5 sidor kvar att fylla.
    Vad har du tagit med hittills? Om du vill berätta

Jag tycker det är svårt, man vill ju inte ha ett tråkigt program... *suck*
    Min sambo är inte så intresserad, men kan gärna säga när det är något han INTE vill ha *grymt*

Skulle beställa manikyr & pedikyr, men hann inte Ska ni ha det?
  • 16 aug
    jizz skrev 2008-05-13 08:59:08 följande:
    Nu har jag den i mitt galleri också!
    fin är den

Någon mer som ska åka häst & vagn? Vi har inte bestämt helt, men kanske...
Svar på tråden Augustilistan del 4