Inlägg från: kassandra |Visa alla inlägg
  • kassandra

Augustilistan del 4

hejsan jag och min sambo vi ska gifta oss 30 augusti kl 16 00 .
    Vi gifter oss i råneå kyrka .

• kassandra

tack så mycket jizz finns det ngra mer norrlands brudar här?

• kassandra

hejsan jag ska gifta mig i augusti får jag vara med på eran lista ? 2008.08.30 kassandra .

• kassandra

hejsan nu har jag lagt in mitt namn hoppas jag gjorde rätt !
    Jag mår så illa har magsjuka!

• kassandra

Äntligen är det min tur o så roligt för dig har tänkt ansöka många gånger men törs ej ! vad kul det programmet ser jag alltid.Jag har lite svårt att egripa varför jag ej finns på listan . har varit på länken och skrivit in mig men finns ändå ej med !

• kassandra

Äntligen är det min tur - åh vad jag är glad för dig anna skipper är ju bara bäst tänk och ha henne i köket smällandes på fingrarna ibland vore bra !hihi

• kassandra

hej varför får jag ej vara med har lagt in mitt atum på tråden men jag är ju ej med!!!!!!!!!!

• kassandra

bridesilly : jag har skrivit in mig på listan plus flera andra som inte heller finns med här på listan!

• kassandra

hejsan jag har järn släpp är bara trött ! läss på hockey!!

• kassandra

o Äntligen är det min tur- kära någon vad roligt det låtter jag gifter mig 30 augusti i råneå kyrka .Jag hoppas verkligen på en hippa från mina vänner dom verkar inte men jag ska ju inte veta så spännande .Men om dom hippar mitt i månaden så har man ju inga penngar! vad gör man då??Kram på er alla!!

• kassandra

Labolina07 :Tja är det inte bruden som ska betalla ?
    Jag har ju aldrig hippats eller hippat för!

• kassandra

Miss Blue : ok tack för svaret!

• kassandra

Hejsan jag känner vissa dagar att man borde planera och fixa men jag orkar bara inte det blir för mycket i bland brukar ni känna så......

Svar på tråden Augustilistan del 4