Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

Tänk om man kunde bestämma sig någon gång då?!?!?!?!?
    Tiara?
    Hårsmycke?
    Hårnålar?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

• Miss Blue

Lycka till nu!!
    Vet du ungefär vad du har tänkt dig? Det blir ju lite lättare att leta då....

jizz skrev 2008-05-21 09:44:19 följande:
    Ja visst har hon helt underbara saker!Ville ha en krona därifrån men hittade en annan. Nu har jag ångrat mig Kanske säljer kronan jag har och köper ett sött smycke istället.....Sambon skulle bli knäcktSÅ, om en timme blir det ringjakt! Ska bli roligt!
  • Miss Blue

Tack!
    Jag köpte min hos Två Hjärtan i Norrköping, det var deras "egen" kollektion och man kunde välja olika skenor, antal stenar och storlek mm så jag fick precis som jag ville

• Miss Blue

..de finns i Södertälje oxå har jag för mig..

• Miss Blue

Min är på 0,28 carat och så bra pris har jag inte sett på någon annan likadan ring. Hallbergs hade en Schalins ring som liknade den men med mindre carat och kostade myycket mer....
    Nu räknar jag inte in alla sidor på nätet där man kan köpa ringar, jag föredrar att köpa i en "verklig" butik där jag kan prata direkt med en person och kan prova ut ordentligt innan - men det är olika hur man vill göra - detta passade mig bäst

• Miss Blue

södertälje ligger innan Stockholm

jizz skrev 2008-05-21 10:08:28 följande:
    Miss Blue skrev 2008-05-21 10:06:03 följande:
    Usel på kartan idag Det ligger?
  • Miss Blue

Vilken gillar du bäst?

jizz skrev 2008-05-22 08:12:21 följande:
    Funderar på att åka upp till VÄxjö idag igen och köpa ringen....Har drömt om dom inatt och kan verkligen inte bestämma mig!
  • Miss Blue

Grattis vad kul!
    Väntar med spänning på bild!

jizz skrev 2008-05-22 18:20:29 följande:
    Hej å hallå! Nu har jag kommit hem från en ångestladdad dag!Blev en ring med 16 st diamanter på 0,30 ct. En lite större och flera små. Tänkte ta en bild på denn ikväll och lägga upp så att ni får se.Detta var alltså ringen jag fick nys om först och som jag provade först. Varför är det oftast det man faller för? Alltid så för mig!
Svar på tråden Augustilistan del 4