• jizz

Augustilistan del 4

Stavar som en kratta på tom mage.
    Från och med imorgon är felfri kost här hemma Någon som också behöver tappa några kilon?

• jizz

Stavar som en kratta på tom mage.
    Från och med imorgon är felfri kost här hemma Någon som också behöver tappa några kilon?

• jizz

Jaha, idag börjar mitt nya liv Havregrynsgröt till frukost sen fick det vara bra!
    Ska försöka hålla mig några veckor nu och se om vågen ger med sig...

bridesilly skrev 2008-05-18 23:00:40 följande:
    En stoooor anledning till ett augustibröllop för mig är denna förbaskade pollen som härjar. En rödögd brud som näsan rinnner på hade nog inte varit så väldigt attraktivt Men uuuuuuusch va trött jag är på pollen nu. BLÄH
    Jag lider inte av detta själv (peppar peppar) men min sambo har haft stooooora problem. Han började för snart 3 år sen med sprutor och idag märker vi en giganstisk skillnad, visst är han lite snorig och så men inte mot va han va förhållt på med dom sprutorna r.
    Han kommer nog visseligen bli mer snorig när gräspollen kommer eftersom han reagerar mest på det och han tagit dom sprutorna minst gånger.

Kan ni hjälpa mig?

Behöver alla sidor med ringar som jag kan hitta

guldgruvan.se
    24karat.se
    jempguld.se
    sancy.se

Vad finns mer?
  • jizz

16 aug skrev 2008-05-19 13:50:28 följande:

HallojVar ska ni köpa era hårsmycken? Vill ha pärlor iallafall, en tiara eller hårsmycke. Tips? Har bokat in en provuppsättning
    nixa har en fin enkel tiara med pärlor har jag för mig.

När fick du tid för uppsättningen?
  • jizz

16 aug: då tänker vi likadant! Vill också kunna fundera, är det så att man inte vill ha den fridyren så hinner man ju boka in en till provtid förhoppningsvis.

• jizz
    Humlanhubbe skrev 2008-05-19 18:10:14 följande:
    Oj,på melly fanns mkt snyggt!Vet du om hon gör fler likadana av de som är sålda?!
    Det tro jag hon gör!

Håller på att spana på sajterna! Tänkte välja ut några favoriter och visa er.återkommer
  • jizz

Miss Blue skrev 2008-05-19 22:22:01 följande:

jizz - tråkigt med ringen, men ibland får man vara realist Min första ring som jag fastnade för kostade 10.000kr men det kändes lite för dyrt. Jag hittade en ring hos en guldsmed som var precis så som jag föreställt mig i huvudet, den kostade 6500kr och jag är supernöjd!!!! Lycka till med ringletandet!!!
    Ja realist är jag då inte
    Det är ju helt sjukt att man kan fästa sig vid en sådan grej! Typ så känns det helt fruktansvärt som om inte bröllopet kommer bli lika fint och roligt bara för att jag inte får min drömring konstigt men sant.......
    Letar förjäves men hittar ingen ring som jag tycker om i min prisklass.... Förslag?

Så här ser förlovningsringen ut:
    www.vigselringar.se/es/product/imagepop.asp&type=jpg
  • jizz

Imorgon ska jag till Växjö igen och leta ringar. Känner att jag verkligen behöver bestämma mig nu så man får den i tid.

• jizz

Ja visst har hon helt underbara saker!
    Ville ha en krona därifrån men hittade en annan. Nu har jag ångrat mig Kanske säljer kronan jag har och köper ett sött smycke istället.....
    Sambon skulle bli knäckt

SÅ, om en timme blir det ringjakt! Ska bli roligt!

Svar på tråden Augustilistan del 4