• jizz

Augustilistan del 4

Tycker om när det är massa diamanter eller bara en.
    Allt mittemellan faller nog bort.
    Din tyckte jag var jättefin miss blue!
    Tycker också om en SOFIA ring som heter Ellionor och sen Norrsken serien hos Shalins (är det va?)
    Vi får se. Kanske jag faller för någon som jag absolut inte trodde

• jizz

Miss Blue skrev 2008-05-21 10:04:19 följande:

Tack!Jag köpte min hos Två Hjärtan i Norrköping, det var deras "egen" kollektion och man kunde välja olika skenor, antal stenar och storlek mm så jag fick precis som jag ville
    Verkligen jättefin! Tror jag sett liknande på några av sajterna jag blev tipsad om. Tycker detta är jättesvårt! Man vill ju få så mycket som möjligt för pengarna. Alltså itne betala överpris.
    Jag försöker tänka carat och vikt hela tiden
    Vissa är absolut överpris.
  • jizz

Miss Blue skrev 2008-05-21 10:06:03 följande:

..de finns i Södertälje oxå har jag för mig..
    Usel på kartan idag Det ligger?
  • jizz

Åh, dom hade eleonor på extrapris för ca 6300:- tro jag det va.......

• jizz

Måste åka nu!
    Håll tummar och tår!

• jizz

Hej å hå! Nu har jag varit i flera butiker och kikat!
    Jag fastnade för Engelbrekts (stavas?) där priserna var suveräna och servicen helt underbar!
    På andra ställen så fick jag inte ha en sån ring för den var för hög och på ett annat ställe kännde jag mig bara besvärlig och så ska det ju inte vara!

Så nu står det mellan två ringar! Den ena påminner om eleonor (SOFIA) och den andra har jag inte sett någon annan stanns.
    Den såg ut som två ringar. En smal ring som hade många små diamanter i vitguld och en övre ring som var i rött guld med en större diamant!

OCH PRISET!!!! 4600:- resp 4999:- Någon av dessa blir det!
    Lutar mest åt den som likande som eleonor-ringen!

• jizz

Funderar på att åka upp till VÄxjö idag igen och köpa ringen....
    Har drömt om dom inatt och kan verkligen inte bestämma mig!

• jizz

Hej å hallå! Nu har jag kommit hem från en ångestladdad dag!
    Blev en ring med 16 st diamanter på 0,30 ct. En lite större och flera små. Tänkte ta en bild på denn ikväll och lägga upp så att ni får se.
    Detta var alltså ringen jag fick nys om först och som jag provade först. Varför är det oftast det man faller för? Alltid så för mig!

• jizz

Tänkte bara säga att jag är glad idag. Innan ringde min vän från Kambodja och säger att hon och en annan kompis kommer hem (det var innan oklart) till bröllopet! Helt överlycklig så jag började lipa (aldrig hänt av lycka innan)! ABSOLUT BÄSTA PRESENTEN! Haft en underbar dag!
    Först ringen, sen vännerna och sist erbjöd sig min sambos syster fixa liveband till festen gratis eller billigt

Då kännde jag att jag ville ha en möhippa bara med mina närmaste vänner, jag och 4 eller 5 stycken andra.
    Fast bara timmarna senare så ger min M2Bs syster en hint om att hon hade stora planer. Och nej, hon är inte min tärna. Känns lustigt.... Fast ändå en toppen dag!

Bild kommer imorgon på ringen, måste ladda kamera!

• jizz

Oj va osammanhängande texten blev.
    Funderingarna om hippan kom givetvis efter att min kompis ringt.

SOV GOTT!

Svar på tråden Augustilistan del 4