Augustilistan del 4
ni alla som pratar bilar här har ni kollat bilförmedlingen?
www.bfm.nu
ni alla som pratar bilar här har ni kollat bilförmedlingen?
www.bfm.nu
Men flickor här har man vart borta i flera dagar på semester och så har det knappt hänt något i tråden. Nu får vi skärpa oss här. Hur är det med nerverna nu då augustibrudar, har era liksom mina börjat spöka något?
Hmmm jodå vi försöker öva på vals men inte ofta nog för att det ska sitta tror jag!
Lilla Lime skrev 2008-06-10 21:12:50 följande:
ny tråd för vår augustilista
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2954833.html
Är det någon mer än jag som har upptäckt att hur mycket man än skriver ner på sin lista så bara växer den med saker som ska köpas och grejer som måste göras?
Jag har skrivit ner allt jag kommer på som ska göras för att kunna bocka av på papper också. Så lätt att glömma massa när det finns hundra å åter hundra saker som måste göras inför ett bröllop. Tänk vad mycket tid man lägger ner på den här dagen, men men vill man ha det perfekt så är det så det får bli
Har också näsdukar med brudpar på som ska vara i toakorgen Vårat toalettpapper är inte brudpar på men små vita hjärtan. Tyckte det va sött
Nu är det sista ropet om det finns nya som vill vara med i augustilistan. kolla in i den tråden isåfall och lägg till ditt namn i listan
Nu är det dags att göra den nya trådstarten och gissa om den är låååååååååång listan Skriver in länken till den nya tråden här sedan