Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

Augustilistan del 4

Nä det e nog inmte så bra att ha det 2 ggr kanske...
    Jag e nog inte rätt person o fråga heller egentligen. Vill du kolla på mina inbjudningar så finns dom sida för sida i mitt galleri.

jizz skrev 2008-04-03 17:52:29 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-03 14:54:13 följande:
    Jo det var jag men inte många andra tydligen. Sen ville vi ha en hälsningsfras som slutkläm, vi skriver ju välkommen i början. Kan man ha välkomna 2 gånger då?

Jag förstår att du vill ha med 080808 för det e ju det cooöaste datumet(jag har ju också det )
    ringer i klockorna tycker jag va bra.

Visst är det klurigt! Jag höll på i 4 veckor med mina. + all inhandling till dom! Pust!!

Det är planering hela tiden tycker jag!! Just nu är det beställa Kinaklänningar, festhäfte o köpa det sista till dukningen idag på IKEA!

Håller även på o gör upp nåt slags schema på vad sambon kan(!!) göra....

Hahaha du e så rolig som alltid bara undrar!!

Jo jag ska beställa 2 till mig + 2 underkjolar.
    + 1 so jag ska ha till trascha dressen så 3!!!!!!!
    1 tärn klänning till tärnan
    2 st till dottarn. Hon ville först ha en vit med dosa band i midjan. Men nu har hon ändrat sig till helt rosa. Men JAG vill att hon ska ha den vita.... Den kostar typ 300 spänn iKina så... Då tar vi 2!!

Ja jag har lite panik för det. Jag ska beställa fron Millys. Jag har inte velat beställa för tidigt iom att jag håller på o gå ner i vikt!! Svårt att veta hur man ser ut om några kg.... Men det blir med korsettrygg iaf. Så blir det lite lättare iaf.

bridesilly skrev 2008-04-04 10:07:00 följande:
    oj jättebeställning med andra ord allting från samma ställe? vilka beställer du ifrån? jag har beställt från 1koo en trash the dress och en festklänning men jeeeeses va länge jag får vänta på dem, till slutet av maj för dom har så mycket att göra.Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:04:18 följande:

VA???

Miss Blue skrev 2008-04-04 10:10:03 följande:

..då lever man längre!

OHHHHHHHHHHH nu blev jag jätte stressad. Det skulle ta 35 dagar + 4 shippingdagar sa de!! Fick senaste mailet idag!!

JO det ska beställas i helgen nu!! Nervös blir jag ju...

bridesilly skrev 2008-04-04 10:11:47 följande:
    är det inte tid att beställa nu då? tar du med korsett rygg så kan man variera storleker ganska mycket. mät tight på kroppen när du måttar upp storleken? har du inte brudklänningen du ska ha på bröllopet än så är det nog dags att beställa snart för tänk om du inte hinner få den i tid Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:09:02 följande:

Ahh lite trög då

hihihihi...

Ja då lär man ju leva länga

Miss Blue skrev 2008-04-04 10:11:00 följande:

Om man är nyfiken!

Nu har jag missat nåt!!!!!!!!!!

Vad e det för bra länk??? Jag håller ju på med festprogrammet precis

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Nu blev jag stressad...................

Jag skaaaaa nuuuuuuuuuuuuu!! Eller i morrn! Jag måste bli måttad först bara

Tack för puffning

bridesilly skrev 2008-04-04 10:17:35 följande:
    inte för att stressa på dig vidare men det är nog bra om du lägger in en beställning nu så inte några kinesiska högtider eller nåt sånt ställer till det för digÄntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:13:48 följande:
Svar på tråden Augustilistan del 4