Augustilistan del 4
tänk va fort tiden går mot augusti nu, inte klokt va tiden rusar jag får nästan lite panik
tänk va fort tiden går mot augusti nu, inte klokt va tiden rusar jag får nästan lite panik
ska ni ha live eller egen musik? vi kommer ha egen för då får vi all musik vi gillar
Idag speciellt när det är strålande sol så är man på topp humör och sprudlande glad för att man inte har så långt kvar fram till vigsel
vi ska ha gröna rispåsar i satin och spets som jag köpt på tradera till alla gästerna
godis till gästerna ska vi också ha fast i form av godisbuffe vid tårtkaffet
jizz
men oj va svårt. ska du inte ha diamantring som var din första tanke då? oftast är den första känslan/önskan om vad man vill ha det rätta.
tre ringar skulle för min del bli allt för krångligt men det kan säkert vara snyggt. du ska ta det du känner dig mest bekväm med.
Krånglet med präst löst nu Nu har vi äntligen en bestämd som ska viga oss
ja det kanske inte är så dumt. ska dom lödas ihop alla 3 ringarna sen då till en stor?
ska du till brudbutiken i växjö? drezza tror jag den heter, om du ska, berätta gärna om den var något att ha
det tror jag itne är alls dyrt, det kan man ju göra efter vigseln där du har köpt de två andra ringarna kanske?