Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

Det är typ den enda uppgiften han har hittills...........och sen ska det ta en sån förbannad lång tid innan han får arsl-- ut vagnen!!!!!!!

• Miss Blue

Jo min säger hela tiden= "vi hinner, det är ju låångt kvar"
    Undrar om han kommer säga detsamma några veckor innan oxå....he he
    Nej jag har gett mig katten på att han SKA fixa musiken (men jag måste ju få klaga lite till mina medsystrar/brudar)

• Miss Blue

*fniss*

bridesilly skrev 2008-04-04 10:38:42 följande:
    ja då får du stressa på honom lite nu då... älskling middagarna är inställda här hemma tills du tar tag i bröllopet hahahhaha Miss Blue skrev 2008-04-04 10:35:29 följande:
  • Miss Blue

hmm kanske hota med något annat än middagar...
    "älskling jag funderar på det här att inte ha sex innan äktenskapet, kan vi inte börja med det nu????????"

• Miss Blue

Har faktiskt inte kollat upp det, men inte betalar man väl en kantor som jobbar i den kyrkan???? Hjälp, isåfall för det har inte vi räknat med!!!! Och när jag pratat med "församlingstanten" har hon inte sagt ett ljud om det?!?!?

sussa84 skrev 2008-04-04 11:06:17 följande:
    Haha så där är min m2b också! Och nu har han panik han har haft sen i höstas på sig att ordna kantor han hittade en som han skulle ringa till och nu 4 månader senare så ringde han och hon kunde inte så nu har han panik med stort P.....men han får fixa det där. Vet ni förresten hur det är med betalning av kantor? Är det något vi bekostar? Och ungefär hur mycket kostar det?`är det olika från kantor till kantor? Jag smygsökte nämligen och hittade en kantor med bra meriter men då sa min m2b att han säkert är svindyr.Miss blue hur gör ni med kantor? tar ni nån från stan eller floda?
  • Miss Blue

Det är lite pul med weddingannoncer men sen när man kommer på hur det är upplagt funkar det rätt bra
    Jag har däremot haft lite "buggar" emellanåt, har inte kunnat byta färg på befintlig text, men jag orkade inte bry mig

Igår skrev jag ut gästernas namn till placeringskorten (de som tackat ja hittills). Känns fortfarande lite overkligt att vi verkligen ska gifta oss, just nu känns det som man anordnar en "annan" slags fest liksom... mysko känsla....
    Nu har jag börjat få funderingar och lite oro över vad som kan gå åt fanders den dagen.....oj det är mycket! :-O
    Tänker väl för mycket

• Miss Blue

nepp, har inte riktigt den tiden.....på jobbet är det dessutom spärrat mot alla sorts bloggsidor

• Miss Blue

Hade sån beslutsångest över när vi skulle sätta osa men det blev 20 juni (midsommarafton+min namnsdag!) till slut. Nu är det bara ca 8 pers som inte hört av sig så det är inte så många kvar vi väntar besked ifrån

Svar på tråden Augustilistan del 4