Inlägg från: Labolina07 |Visa alla inlägg
  • Labolina07

Augustilistan del 4

bridesilly skrev 2008-06-05 07:21:26 följande:
    vet inte än, värdparet är det väl som ska göra det men det är ju vi eftersom det är vi som står för bröllopet själva
    jaha våra föräldrar då... men pappa ska hålla välkomsttalet sen, kanske blir mycket..hmm

jizz: Vill med åka hummer

MissBlue: hoppas du hittar något snart!
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-05 10:16:50 följande:
    ni alla som pratar bilar här har ni kollat bilförmedlingen?www.bfm.nu
    jaa Tack iallafall, ska kika in å kolla på häst & vagn en gång till hihi

Träffade toastmastrarna idag, men äähhh hann inget nästan. BLÄ
  • Labolina07

Miss Blue skrev 2008-06-09 06:59:41 följande:

Jaha då har man blivit hippad i lördags....Var inte alls beredd eftersom det är ganska långt kvar till bröllopet, så det blev en överraskning.Men det var nog århundradets lugnaste möhippa.....Får man säga att man är besviken? Vågar knappt........!
    berätta!!!! Vill veta
  • Labolina07

MissBlue: trist när det blir så, jag ör tvärtom dig & fasar för min Vill inte alls.. löjligt jag vet! Men så känner jag, är jätte nervös.
    Men min tärna har lovat mig att jag ska slippa klä mig i bikini eller så. Hoppas jag slipper sånt.

• Labolina07

ja visst är det

Nej det blir den inte, för ni har väl planerat en del??

• Labolina07

men det är ju inte heller roligt att inte få bli hippad? Jag vet att jag blir det, men inget särskilt tror jag, eftersom jag är så tråkig Men jag hoppas dom har gjort något mysigt, jag är glad bara det blir något!

• Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-09 11:35:44 följande:
    Men flickor här har man vart borta i flera dagar på semester och så har det knappt hänt något i tråden. Nu får vi skärpa oss här. Hur är det med nerverna nu då augustibrudar, har era liksom mina börjat spöka något?
    nja men stressad! Vet inte varför ha ha, men allt ska ju göras klart.. sen lite att det inte ska flyta på bra på dagen...
  • Labolina07
    Cote skrev 2008-06-09 15:42:55 följande:
    Jag hoppas ju på att jag blir hippad, men kan aldrig va säker...
    nä precis...

idag ska jag försöka stämpla våra placeringskort om jag hinner ... beror på om barnen vill sova
  • Labolina07

Äntligen är det min tur skrev 2008-06-09 18:44:00 följande:

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhh hhhhhhhhhhhh.... Jag fick ett pussel med posten idag. Möhippa på G!!! Men det va bar 4 pusselbitar med!!! Undrar när resten av bitarna kommer!!!OCH undrar vad de har hittat på.......
    åhhh kul grej NYFIKEN du är nu
  • Labolina07
    kassandra skrev 2008-06-09 20:03:16 följande:
    o Äntligen är det min tur- kära någon vad roligt det låtter jag gifter mig 30 augusti i råneå kyrka .Jag hoppas verkligen på en hippa från mina vänner dom verkar inte men jag ska ju inte veta så spännande .Men om dom hippar mitt i månaden så har man ju inga penngar! vad gör man då??Kram på er alla!!
    men va? Inte du som betalar väl? Det har jag aldrig hört att blivande bruden betalar! Eller vad menar du?
  • Labolina07

nä precis, bruden ska inte betala

Ska ni öva på vals?

• Labolina07
    kassandra skrev 2008-06-10 20:53:04 följande:
    Labolina07 :Tja är det inte bruden som ska betalla ? Jag har ju aldrig hippats eller hippat för!
    har jag aldrig hört?!

Jaha, skulle sitta med lite idag- men orkar inte, så trött!

Jag letar efter en korsett, en VANLIG, lite söt, tunn. EN söt inte sexig ha ha jo, men ni kanske förstår
    Vet ni något om Lapel? Har hittat en men den fanns inte i min strl
    Var har ni köpt era?
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-16 09:50:16 följande:
    varsågod fann du vad du sökte?
    nä, men kunde ju ha gjort det Men jag hittade Lepel, men vet inte hur jag ska få tid att åka iväg, inget skoj med 2 små barn & prova undekläder
  • Labolina07

nu har jag fått toapappret ha ha Köpte lite näsdukar med Såna med brudpar på! En onödig grej, men en kul detalj

• Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-19 09:22:08 följande:
    Har också näsdukar med brudpar på som ska vara i toakorgen Vårat toalettpapper är inte brudpar på men små vita hjärtan. Tyckte det va sött
    jaa skoj med lite detaljer

Hur ska ni ha i kyrkan med blommor? Jag funderar på vid bänkarna- men på något sätt känns det onödigt?! Men fint!
  • Labolina07
    bridesilly skrev 2008-06-19 12:31:58 följande:
    vi funderade först på om vi skulle ha blommor för dom har små vaser som kan sitta i varje bänkrad men dom hade även ljus som kunde sitta där och nu lutar det åt ljus istället. Va på ett bröllop för ett tag sedan där det var ljus och det var väldigt vackert
    jaa ljus är ju en bra idé. Ska kolla om vi kan ha det.
Svar på tråden Augustilistan del 4