Inlägg från: helene306 |Visa alla inlägg
  • helene306

Augustilistan del 4

jizz. Du behöver inte grejja med att ta kort, jag letar vidare. Köpte igår en skjorta på H&M med Blixten Mqueen på ryggen, trodde sonen skulle gilla det och vilja ha skjortan. Ja, han gillade trycket på ryggen men skjortan ville han ur fortare än fortast så idag lämnade jag tillbaka den. Får nog bli en snygg piké och skjorts på honom istället.

• helene306

jizz: Skulle inte vara fel att tappa några kilon Skötte mig jättebra i veckan och vågen visade - det har jag nog tagit igen nu i helgen
    Tråkigt med ringen för dig! Önskar jag hade något bra att säga. En ring är inte bara en ring när det är något som känns bra. Fortsätt kolla på nätet, snart hittar du en ring som blir minst lika bra som "din" ring!

• helene306

jizz: Skulle inte vara fel att tappa några kilon Skötte mig jättebra i veckan och vågen visade - det har jag nog tagit igen nu i helgen
    Tråkigt med ringen för dig! Önskar jag hade något bra att säga. En ring är inte bara en ring när det är något som känns bra. Fortsätt kolla på nätet, snart hittar du en ring som blir minst lika bra som "din" ring!

• helene306

Bridesilly: Håller med dig om pollen, det är jobbigt! Jag har fått ny medicin, Singulair och känner mig faktiskt rätt bra! Tidigare har jag fått ta cortisonspruta för att överleva pollen, nu är sjukvården restriktiv mot att ge den. Men denna medicin funkar bra så jag ska inte klaga.

• helene306

jizz: Jättesnygg ring, helt i min smak Jag tittade på en snarlik men de flesta jag hittade är runda i formen och matchar inte min raka förlovningsring så det såg bara konstigt ut. Nu behöver du inte bekymra dig om ringar mer, skönt att få det ur världen.

• helene306

Har provbundit bröllopsbuketten idag. Köpte 20 vita rosor (en gick av), band ihop till en rundformad bukett och plockade stora murgröneblad från trädgården och satte dom underst i buketten. Hade från början tänkt ha lite murgröna slingrandes i buketten men grenarna var för grova så det blev inget bra. Det blev riktigt, riktigt fint så så kommer buketten bli till dagen. Ska köpa lite finare rosor än de billiga bara. Dessa var/har blivit lite brunaktiga i bladen och jag var lite oförsiktig med dom, men vaddå, jag skulle bara öva

• helene306

Äh, jag får inte ut bilden i tråden så välkommen in och titta istället

• helene306
    Labolina07 skrev 2008-05-24 22:36:48 följande:
    jag har inte behörighet
    Hur gör jag då då? Måste in och spana igen. Kommer du inte ens in på länken?
Svar på tråden Augustilistan del 4