Augustilistan del 4
Efteråt bjuder vi till bröllopsfest på bygdegården Brogård
låter väl inte så dumt eller?
Efteråt bjuder vi till bröllopsfest på bygdegården Brogård
låter väl inte så dumt eller?
www.kortdesign.se/bilder/inbjudningskort_text_4.gif
vi tog den här texten formulerad och klar
Hur mycket gör ni just nu med planeringen tjejer? Själv har jag haft en seg period men nu sjuttan tog det fart igen när vi fick det klart med prästen och nu är nästan festprogrammet helt klart för utskrift.
Vi träffar prästen på tisdag.
Bokat övning med tärnor.
Skrivit listor på allt som ska göras och allt som ska fotograferas
Im on my way
ja det jag har kvar är fila lite på layouten och köpa utsidan till det. Jag fixar utsidan/omslaget själv också ska bara hitta passande papper. Vi har ett åttasidigt innehåll som är ett stående a4 vikt på mitten (avlångt) lättast att fixa ett program som fungerar ihop med skrivaren till det.
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken
för tips titta in här, jättebra mallar till festprogrammet och vigselprogrammet
Miss Blue skrev 2008-04-04 09:54:57 följande:
kinaklänningar som i många? vilka då om man får vara nyfiken?
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 09:59:33 följande:
oj jättebeställning med andra ord allting från samma ställe? vilka beställer du ifrån? jag har beställt från 1koo en trash the dress och en festklänning men jeeeeses va länge jag får vänta på dem, till slutet av maj för dom har så mycket att göra.
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:04:18 följande:
By the way, jag är nyfiken i en strut alltid hahaha
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:04:18 följande:
är det inte tid att beställa nu då? tar du med korsett rygg så kan man variera storleker ganska mycket. mät tight på kroppen när du måttar upp storleken? har du inte brudklänningen du ska ha på bröllopet än så är det nog dags att beställa snart för tänk om du inte hinner få den i tid
Äntligen är det min tur skrev 2008-04-04 10:09:02 följande:
japp thats me. frågar man inget får man inget veta heller
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:11:00 följande:
mmm visst är den länken bra. hur många sidor ska ni ha? vill du ha tips på vad man kan ha med i festprogrammet eller var det det där med gästerna och beskrivning du tänkte på?
Miss Blue skrev 2008-04-04 10:14:30 följande: