Augustilistan del 4
Ha! Prova nu
Ha! Prova nu
Tack! Jag vill ha den så, enkel och i vitt och grönt, så jag blev väldigt nöjd
Festprogram..... det skippar vi
Miss Blue: Det är stora murgröneblad underst, hämtade från trädgårn
jizz: Du har fullt program Ta en sak i taget och beta av och glöm inte att andas
Buketten ja, jag har gått och flinat åt den hela helgen. Till slut behövde jag inte öppna munnen förän sambon svarade "ja, den är jättefin" Jag är så nöjd och än längtar än mer tills man får hålla buketten "på riktigt".
Tar det lugnt i planeringen. Ha beställt tårtdekoration och en bröllopsbok. Har frågat lillebror om skjuts i hans Camaro men han tyckte väl inte den var så rolig att åka i så han skulle kolla med en i garaget om han fick låna någon Cadillac, det skulle ju vara hur fränt som helst om han finge tag på någon! Vi får se.
Sambon behöver ju fortfarande frackbyxor men vi vet vart vi ska köpa dom så det är bara att ta med fracken oc prova ut byxor. Sonen ska jag hitta något till med ja.... Fick visserligen fina trekvart-jeansshorts av syrran. Funderar på dom och en ljusblå pikétröja till honom. Har lagt ner att få honom finklädd nu när han bara river av sig allt resp illvrålar.
jizz: Här pimplas det vitvin Blir så varm av rödvin och har en tendens att få huvudvärk så jag håller mig till vitt vin.
Kollade till brudklänningen hos sömmerskan idag. Hon har gjort de "stora" ändringarna och sa att jag kunde titta in någon dag när skolan slutat för att prova ifall det behövs ändras mer. Har inte provat klänningen med rätt bh heller så det är kvar att justera ifall det behövs också.
Musik: Jag har valt Seals duett med Heidi "weddingday" under vigseln. Snyftar varje gång jag hör den Då vi kör borgligt antar jag att en cd-spelare finns till hands och någon får sköta det åt oss.
Brudvals: Var inne på att köra en egen variant och bjuda lite på oss själva tills sambon hasplar ur sig att han kan vals så vi får väl öva lite här i vardagsrummet. Annars skippar vi den helt, så traditionsenliga är vi inte.
Miss Blue: Jag köpte min tiara via Tradera.
jizz: Men....oj.... Tycker du ska visa sms du fått för din blivande så han får ta ställning. Tråkigt sms och att det blivit som det blivit! Ni kan inget annat göra än försöka få tag på paret och förklara hur det är och att ni inte menar så. Krasst i slutänden, vill de inte ha kontakt så får de stå sitt kast, ni kan inget annat göra. Kram!
jizz: Vad skönt att det löst sig så bra med barnvakten! Häftigt med att åka Hummer! *inte ett dugg avis, nädå * Jag har hört med lillebror att kolla någon bil, än vet han inget. I värsta fall tar vi vår "leksak" Fåården Har lite funderingar på att ringa golfklubben och fråga om de vill låna ut en golfbil. Den går ju så sakta visserligen men vi har inte långt att åka mellan rådhuset och restaurangen vi ska vara på sen.
Måste in till en guldsmed och kolla om det går att ta ut vigselringen lite. Jag har svullnat och den går på med lite "våld" men det känns lite ajaj.
Äntligen är det min tur skrev 2008-06-09 18:44:00 följande:
Vals: Nja, vet inte. Sambon kan men inte jag så vi får väl öva lite här hemma. Jag vill inte ha någon vals egentligen men det hör ju till så vi får se. Känner mest för att vi fånar till oss och kör en egen variant av dans
jizz. Jag svarade i den andra tråden, men "Weddingday" har ju inte direkt gung.