Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Augustilistan del 4

16aug - Jättefin!! Det blir perfekt

Vi har inte skickat in hindersprövning+namnbyte än, ska skicka i juni men de är ifyllda och klara (tom frankerade!) så det är bara att lägga på låddan!!

Kvällen innan bröllopet kommer vi att duka i lokalen (vet ej klockslag än, hoppas vi får tillgång till lokalen redan på dagen!) annars vet jag inte....fixa det sista sen får vi se om vi hinner mysa oxå..he he

• Miss Blue

Idag var jag och köpte vår gästbok, har letat länge men nu hittade jag äntligen det jag sökte!!! En sak till att bocka av i listan!! Hurra! (bild finns i galleriet)

Nästa sak på listan (to do) är att hitta slöja och så ska M2B prova ut sina kläder snart....spännande!!!

• Miss Blue

Tack!
    Min M2B ska oxå prova kläder idag!!!! Kl 15.00 har vi bokat tid.....spännande att se sin älskade i fiinkläder

blivandefrularsed skrev 2008-04-28 22:50:49 följande:
    Jättefin bok!Vi ska prova kläder till m2b imorn, ska bli jätteroligt!!
  • Miss Blue

Ja jag vet att den finns med röda rosor, men den här med vita passar bättre i vårt färgtema (ljusblått, vitt och silver). Ska kolla om jag ev ska byta ut bandet till nåt i blått eller silver...hmmm har inte riktigt bestämt mig, vill inte förstöra det heller liksom...
    Vad ska du skugga med??
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-29 10:47:04 följande:

Ja den e ju jättefin!! Jag har ju en likadan som sagt!Du vet att den finns med röda rosor också?!Jag ska skugga mina vita lite med rosa färg (eftersom vi ha rosa tema) Miss Blue skrev 2008-04-28 13:12:56 följande:
  • Miss Blue

Igår fixade vi M2B´s kläder - han blir ursnygg!!!!!

Sen ska de sy upp en slöja till mig, den blir lååååång!!! Kan lika gärna passa på när man får vara prinsessa för en dag! Jag har inget släp på klänningen men slöjan kommer att sluta strax ovanför klänningskanten, den blir i två lager (det översta lagret kommer sluta strax ovanför baken). Hon ska kanta slöjan med tunn tunn silvertråd, den dras i hop lite så det blir vågigt, sen kommer de fästa små små strass stenar här och var, så det bara glimmar till....åhhhh jag ser fram emot att se den klar!!!!!!

• Miss Blue

Det blev mörkgrå frockcoat med diskret mönster, silvergrå väst+ plastrong+näsduk, ljusgrå skjorta,svarta byxor med revär, svarta blanka skor Det blev jättesnyggt!!
    Vi glömde kameran och försökte ta med mobilen men det blev inte bra...suck hade varit kul att ha.....
    Vad ska din M2B ha?

blivandefrularsed skrev 2008-04-30 23:14:06 följande:
    Miss Blue skrev 2008-04-30 10:50:32 följande:
    Det gjorde vi med! Nu längtar jag ännu mer att få se honom den dagen. Guuuud, jag kommer nog börja gråta... Vad blev det för outfit?
  • Miss Blue

Hoppas det går bra och ni vill ha henne

Vi ska oxå (förhoppningsvis) få lyssna på en tjej som ev ska sjunga på vårt bröllop, nu i veckan..........vore såå skönt att få det klart oxå!! Håller tummarna

bridesilly skrev 2008-05-04 08:27:39 följande:
    Spännande, idag ska jag gå å lyssna på tjejen som eventuellt ska vara vår solist
  • Miss Blue

Vi har pratat om några utav följande låtar;
    För att du finns - S.Aldén
    Du är allt - S.Aldén
    Kärleken förde oss samman - U.Lundell
    From this moment - S. Twain

Det kommer nog bli två låtar i kyrkan....men först ska vi försöka hitta VÅR solist

• Miss Blue

Katrineholm, Sörmland

jizz skrev 2008-05-04 21:29:59 följande:
    Miss Blue skrev 2008-05-04 21:26:04 följande:
    Vart bor ni nu igen? Tror jag frågat innan. Minnet ör bra med kort!
  • Miss Blue

Hej och välkommen!
    Det finns en tråd där du kan lägga in ditt namn i listan:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2755537.html

Hur långt har ni kommit i planeringen?

kassandra skrev 2008-05-04 21:40:10 följande:
    hejsan jag ska gifta mig i augusti får jag vara med på eran lista ? 2008.08.30 kassandra .
Svar på tråden Augustilistan del 4