Augustilistan del 4
Ingen som säljer en oanvänd (gärna) och överbliven ivoryfärgad slöja med kantband ?!
Ingen som säljer en oanvänd (gärna) och överbliven ivoryfärgad slöja med kantband ?!
Ni som ändå diskuterar drycker..
Vi har ca 50 gäster men alla dricker inte..några ammar,kör bil osv.har tänkt oss 8 boxar av vitt respektive rött vin..Låter det tokigt mkt?!Dessutom 10 flak öl (33cl) o lite starkare drycker samt bubbel.
Ok,ja men då känner jag mig lugn.. Har nämligen fått veta att en del av våra inköp nu finns hos leverantören !
Hmm..ja vi själva har valt 'Du är allt' av och med Sonja Aldén,samt en scorpionslåt som heter 'Rhytm of love' och ev.en till..just nu ligger budet på 'You raise me up' med Josh Groban..Men inget spikat med pärst än.Men dessa övar solisten på
Ja den var fin!Kukl med lite mer värde än 'bara' ett rent pengamässigt!
ja..haha!Att jag alltid ska slinta på tangenterna..hehe..
Miss Blue skrev 2008-05-31 21:53:45 följande:
haha!Ja verkligen..Men dött var ju rätta ordet på bt en kväll som denna iaf !!
Miss Blue skrev 2008-05-31 22:02:41 följande:
Jo nog finns det kvar att göra..(se vår prel planering i min pres) men de största grejerna är klara..nu ska maten köpas in,mannen hitta skor o vi båda underkläder,morgongåvor samt lite mer smått o gott!Ni då?
Miss Blue skrev 2008-05-31 22:08:10 följande:
Åå äntligen börjar våra festprogram ta form!Mkt pyssel o knåp bara för att få ihop allt..sen ska det visst skrivas ut oxå..
ngn med erfarenheter av Halinkas style?Söker med ljus o lykta efter en slöja..o hon hade fina =)
Är det inte så at tde som hippar en står för det mesta..Så gjorde vi iaf då jag var med på en hippa..Hoppas kan man ju alltid
Hehe..har tänkt så nu ett par veckor..jag tycker vi klarar av saker o bockar av i huvvet..men ändå tycks listan fyllas på..