Inlägg från: Jessica o Daniel |Visa alla inlägg
  • Jessica o Daniel

Lite OT men jag är så glad

Jag klarade mitt körkort idag,jag är bara så glad så jag var tvungen att skriva en tråd om det..

• Svar på tråden Lite OT men jag är så glad
  • Jessica o Daniel

Tack alla..
    känns så ofattbart att ja får köra bil själv nu,har inte riktigt fattat de.

• Jessica o Daniel

Tack alla..det är underbart o ha körkort..

• Jessica o Daniel

okej,jag kuggade första gången jag provade,men nu andra gick de bättre..!
    hoppas du klarar det denna gång. lycka till.

Balinda skrev 2008-03-27 07:48:42 följande:
    Grattis!!! Själv har jag kuggat mig fyra gånger. Känns inte kul... ska försöka igen snart för femte gången!!!
  • Jessica o Daniel
    Balinda skrev 2008-03-27 17:40:34 följande:
    kuggade mig för femte gången.. fattar inte måste vara en idiot. ni andra.. när klarade ni? vad kuggade ni på? om jag får låna din tråd lite TS? usch vad lessen jag känner mig..
    stackare. dom är verkligen stenhårda när man kör upp. ingen fara,låna på du.
  • Jessica o Daniel
    ToU skrev 2008-03-27 19:55:39 följande:
    Grattis! Kommer verkligen ihåg när jag fick mitt körkort, körde nämligen upp för fjärde gången, men fick en underbar man med lugn röst bredvid mig, och då blev jag lugn... fast första gången räknar jag knappt, för det var bara för att lämpet skulle gå ut, så tänkte jag "går det så går det", men det gjorde det inte. Andra gången sa han jag körde upp för att han skulle gett mig körkortet, men sen när det var två min. kvar kom en idiot i för snabb hastighet bakom mig, och då hade jag inte gått ut på vägrenen tillräckligt snabbt (var lite nervös för det eftersom det var lite snö och is...), tycker fortfarande han var dum. Tredje gången mådde jag fysiskt illa, hade skrämt upp mig innan och tyckte det var oerhört pinsamt att köra upp för tredje gången. Hade en dam med gäll röst bredvid mig, fick black-out och kommer inte ihåg nåt av den åkturen. Som tur var så var min körskolelärare med i bilen, och hon sa att hon inte fattat nånting, eftersom jag aldrig kört så dåligt... Men så fjärde gången, så gick det vägen! Då tänkte jag faktiskt såhär "nu kan det ju liksom inte bli mer pinsamt, så det är ju bara att fortsätta", och först då gick det vägen. Du kommer klara det Balinda!Oj, ursäkta ett extremt långt inlägg, och än en gång grattis till dig TS! Fira med tårta!
    tack så mycket.
    firade lite med jobbet med tårta. men mina föräldra kommer o hälsar på i helgen o då blir det mer fira..
Svar på tråden Lite OT men jag är så glad