Stegräknare
Hej hej
Någon här som är intresserad av att jämföra träningar och som vill "redovisa" steg varje vecka eller något sådant? (jag har en bra omvandlingstabell från träning till antalet steg)
Hej hej
Någon här som är intresserad av att jämföra träningar och som vill "redovisa" steg varje vecka eller något sådant? (jag har en bra omvandlingstabell från träning till antalet steg)
Har du en stegräknare så du kan räkna "vardagsstegen" oxå?
blivande fru Rosenquist skrev 2008-03-26 15:48:52 följande:
Trevligt =)
Tänkte vi kunde köra igång måndag nästa vecka eller något sånt. Vad säger ni om det? Det kanske kan vara en idé att utbyta mejladresser sen så kan vi hålla kontakten där oxå - lite lättare än här ibland kan jag tycka... Eller?
Vi började i fredags (dum jäkla idé att börja på påsken...inte många steg där inte!). Vi har inga "mål" mer än att kanske få fler att röra lite på sig...
haha ja så kan det vara...
efter att jag fått tag i "omvanlingstabellen" sitter jag mest och planerar träningen utefter antalet steg per minut. tsss
Ojdå - jag missade helt att skicka ut tabellen i helgen =(
Beroende på om jag tränar eller ej ligger jag allt från 10.000 stel 20 om dagen. En bra träningsdag är jag en bit över 20 =)
jag har ju en omvanligstabell för träning och där får man rätt så många steg. funktionell träning i 60 minuter ger 12000 steg så...
Funtionell träning likställs med Body Pump och liknande. Själva träningen innebär att man tränar med vikter för att få bättre styrka, balas och koordination. Passen är som gjorda för mig - tycker det är skitkul =)