• propp

Stegräknare

Vi påbörjade en stegtävling igår på jobbet...vi ska gå till Prag... Om vi går 10.000 steg varje dag når vi Prag till den 15 juni. Så jag kör redan...men kan ju hänga på här oxå!

min mail är: sofieandersson@yahoo.com

• propp

Hej på er! Är ni med nu då? Jag har räknat steg sedan tisdagen förra veckan och just nu ligger jag på ett snitt på ungefär 15.000 steg om dan.

• propp
    GladaEmma skrev 2008-03-31 13:46:14 följande:
    jag har ju en omvanligstabell för träning och där får man rätt så många steg. funktionell träning i 60 minuter ger 12000 steg så...
    Med funktionell träning menar du intensivt eller? För i min tabell heter det hårt-intensivt, moderat el bas-avspänt. Jag går på Friskis & Svettis så känner nog tyvärr inte att jag kan fylla i för intensivt...så för mig blir ett normalt träningspass "bara" 7.500 steg.
  • propp

Japp, det går. Intensiv spinning 40 min ger 8.800 steg och spinning medel 40 min ger 6.400 steg enligt min omvandlingstabell.

• propp

Hur går det för er med stegräkningen? Jag håller mig runt 15000 steg i genomsnitt per dag och eftersom det var målet så är jag faktiskt ganska nöjd!

Svar på tråden Stegräknare