• matildaochniklas

Vilket mousserande??

Jag vill också ha bra tips. Jag gillar inte Asti, usch.
    Jag har druckit något som hette typ henkell, det tyckte jag var gott. säkert ingen annan som tycker. haha jag får nog köpa en egen flaska till mig.

• matildaochniklas

Henkell Trokell, det var det jag tänkte på!

Vidalila skrev 2008-03-27 22:58:41 följande:
    cava är jättegott, och Henkell Trokell. Men titta i era bröllopstidningar, där står jättemånga annonser! Asti är för sött och har så låg alkohalt att det smakar FÖR sött.
  • matildaochniklas

Det är typ det enda jag har tyckt om iaf! Förutom Henric Åkesson, men det lär väl inte finnas i Tyskland kanske.

• matildaochniklas

Ja, alla tycker ju olika. Det är det som gör det såå svårt att välja!!

• matildaochniklas

Den gillar jag inte!!!

Jag tror att Asti är ett säkert kort. Dom flesta jag känner gillar det!
    Jag funderar på att köra det till våra gäster och sen nåt annat till mig och min m2b, fick det tipset här på BT. Inge kul att dricka nåt man inte gillar. Men heller inge kul att bjuda på nåt som bara man själv gillar

• matildaochniklas

Ja precis så menade jag!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-27 23:26:25 följande:

matildaochniklasmenade du att du inte gillade den Cavan jag länkade till? Usch sånt här ÄR svårt... ja, jag tror vi kör på Asti...Sen ska vi ha ett torrt mousserande till vår förrätt (lax och skaldjursballotine) så det blir ju ändå både och... Ett sött till välkomstdrinken o ett torrt till förrätten
  • matildaochniklas

Fast jag är inte så bra på sånt här med viner så lita inte för mkt på mig
    Jag kan ju bara säga vad jag gillar och jag tror inte att det är så överensstämmande med majoriteten.

Svar på tråden Vilket mousserande??