Fikasugna GbgFruar träffas igen....
hej hej allesammans!!
Sprang på Nides idag inne på volvo när jag jobbade för första gången sen september - och insåg då hur mycket jag saknade att hänga här.
Vad jag kan skumma mig igenom verkar det hända massvis!!
Grattis alla blivande mammor!
Själv har jag precis tagit mig upp ur det nattsvarta hålet jag en gång befann mig i, både fysiskt, psykiskt och jobbmässigt och har nu ett jobb på Göteborgs Spårvägar. Det är en så länge bara en timanställning men jag har blivit internt rekryterad och efter sommaren byter jag tjänst till en tillsvidare på heltid.
Just nu jobbar jag som informatör och gör allt från att göra om tidtabellerna till att som jag gjorde idag på volvo, informera om trafikförändringar.
Den nya tjänsten är biljettkontroll och jag vet inte alls om det är något för mig men det är värt ett försök.
Vi bor fortfarande kvar på samma plätt - varje försök att komma iväg gör att vi någonstans hamnar tillbaka igen. Tråkigt menr vi har iaf säkrat sommaren. Eftersom jag inte får flyga och bilen inte är bra nog att åka utomlands med så har vi köpt båt istället. Och den hamnar hemma hos Carma. Eller ja, inte just kanske hemma hos henne men i mjörn med båtplatsen i gråbo.
Annars går väl livet sin gilla gång. Lilleman växer o frodas och J har ett nytt jobb som han trivs med.
Och våååååren är på väg. Äntligen!
kramar till er alla