• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

samma här. tråklördag och transport i öppen kärrra. Men nu börjar vi bli klara. Vi har bytt sängar med mamma så nu har vi en mindre säng i gästrummet. Tippen, lämnat in en antik soffa på reparation, städat, lagat mat. nu frostar jag av frysen. vinet ligger på kylning så snart skall jag softa i soffan

• Ab fab

Tack snälla B för trevlig fika. Fasiken vad tiden gick fort. Om du vill kolla bloggar så använd www.bloggkoll.com så kan du söka efter kategorier.

O alla sjuklingar- KRYA PÅ ER

• Ab fab

Tjingeling. O god morgon

En trevlig men arbetssam helg till ända. Det var mycket bra, städa o rensa i helgen... Brrr

Veckan är lugn. Träning o jobb som vanligt. Men i morgon skall jag vara provdocka på Lindex. Det skall bli spännande o se vad de hänger på mig. Ett Tupperware-party skall jag hinna med. inte för att jag vill utan för att jag känner mig oartig att inte gå. Fika o prata skit istället

För er bullbakerskor
    brollopsplaner.blogspot.com/2008/04/en-mycket-stor-anledning-till-att-en.html

• Ab fab

Carma- hur gör vi med loppisbord. Vill du vara med? Jag försöker fixa det i så fall

• Ab fab

japp 10 maj på Bellevue. Det är nog rätt fullt där redan men ringer om ni ger besked. Den här veckan vore bra?

Addiz- är du fortfarande i flyttartagen? Roligt för dig men synd om oss

• Ab fab

besöka läkare är ett bra tips det skadar inte när det satt sig på luftrören

tog några bilder men har inte lagt in dem - skall sen om jag kan fixa det i veckan

• Ab fab

hihi... krya på dig hjärtat. Saknar dig o hoppas att du snart lappar ihop din skrala lekamen. Hur firar ni valborg förresten?

• Ab fab

Synd. valborgsmäss med champagnefrukost uppe vid WB, lunch på Avenyen o brasa på Aludden?????

• Ab fab

SJUKLINGAR! HJÄLP!

är det någon som känner för att skriva ett rim till mig? Roligt rim för att ge bort presentkort på matlagningskurs- dag med fisk och skaldjur

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....