• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ab: Tack för att du bryr dig, men jag orkar inte gå hem... haha! Låter sjukt! Först måste jag ringa ett par olika personer, förbereda allting för vikarien och sedan vänta till hon kommer.... då kan jag likaväl sitta här... förhoppningsvis blir det en lugn dag... *håller tummarna*

Nibla: Vilket fantastiskt blogginlägg!

• FruTez

Ab: Nä... om man säger såhär, jag låter inte riktigt som mig själv just nu. Känns inte som bästa utgångsläget att söka just ett sånt jobb om man låter som man svept en halv flarra whisky! Hahaha!

• FruTez

Addiz: Åh, va roligt att få lite komplimanger för mina kort! Jag är supernöjd själv med just dom! Hihi! Nu gäller det bara att kunna göra om bedriften! Hur mycke slantar skulle du ha för "bodiesarna"? Va kul att du kommer från magdanskursen, får vi se dig i sån där cool kjol?

• FruTez

Addiz: Ok! Då tar du med dig godset, så tar jag med mig stålarna! Åh, måste få kika på bältet! Hihi! *drömmer mig bort till arabiska nätter*

• FruTez

Linum: Du har all rätt i världen att gnälla. Ibland behöver man också faktiskt gnälla av sig, så gnäll på du! Vi lyssnar!

Hmm... film... ska fundera lite! Va gillar du för film? Spännande, tänker du på tex. thriller eller actionäventyr?

• FruTez

Linum: Här kommer några förslag iaf:

Jakten på Lycka - Will smith med son. Underbar dramafilm!
    The Departed
    Crash
    I Robot
    Day after tomorrow
    Die Hard 4.0
    Bourne Ultimatum
    Hairspray
    Walk the Line
    Spiderman 3

• FruTez

Linum: Jag antar att jag inte prickade rätt alls när jag rekomenderade några filmer?

• FruTez

Linum: Aha! Fastän jag redan prenumererar på en damtidning så köpte jag ändå en till, Amelia, bara för att man fick just Walk the Line på köpet!

• FruTez

Åh, jag har inget att göra, men det är sååå skönt!! Hihi!

• FruTez

Linum: Vilken film blev det? Ha en bra helg nu och hoppas att ryggen blir bättre snart!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....