• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

blyg och pryd har jag aldrig varit..det hade nog kanske varit bra egenskaper att ha ibland...

• Linum

*står upp och gör honnör*

Yes, ma'am!

• Linum

Vad krångligt...de har ju gjort om platsbanken... hmm

• Linum

Denna hära använder Estée Lauder "Daywear". spf15, luktar gurka och är jättebra.

• Linum

Det är inte särskilt fancy... jag jobbade på Estée Lauder i Sthlm för många år sedan, så det är ren lathet Be och få lite prover på allt möjligt. Det är inte nödvändigtvis den dyraste som är bäst.

Apotekets Vichy-serie är bra också.

• Linum

Halloj på er

Lugn helg med film och lite god mat. Igår köpte vi lite kryddväxter och annat bös till balkongen. Blev jättefint!

Idag blir det vårdcentralen och sedan kiropraktorn. Nu får snart någon hjälpa mig med min kramp i benet, för jag orkar inte längre... Det gör för j*vla ont!

Ska bli kul att se er imorgon.

Nides: Lycka till på curlingen

• Linum

M:s mamma mås efter omständigheterna rätt bra. Det har satt sig på höger sida, men hon kan gå med rullator, skriva, lyfta höger arm och höger ben. Allt annat är intakt (tack och lov!) Hellre mista ett ben än att inte kunna förmedla sig med omvärlden... Hon är världens mest envisa människa (ja, det finns faktiskt värre än jag), så hon kommer att öva upp sig på nolltid.

• Linum

Vi åker till Skåne på torsdag morgon. På onsdag kommer min moster från Danmark hit en sväng. Hon har bestämt sig för att hälsa på i Sverige för första gången sedan 1994 (om man räknar bort bröllopet i höstas). Trevligt!

• Linum

Tezz: M och Nides jobbar på samma företag numera. De ska curla i eftermiddag. Lät trevligt tycker jag!

• Linum

Tant och tant... iofs är hon 50, men hon ser mycket yngre ut. Hon rökte nog ja, och sjöng under middagen. Röd klänning.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....