• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

bra att du inte stressar, ta inte heller åt dig allas problem. ta hand om dina egna först om vi kan hjälpa till vet du att jag är här.

• Ab fab

snygg inredning på huset. gräslig altan. o

• Ab fab

God morgon snyggingar.
    Shoppade lite på hemvägen igår. Lite papper till på söndag, en vårkjol, grejer till en present till lördagens kalas.

Sen var det hemmåt. Rensade lite i trädgården. Lagade bolognese för ett halvt kompani för att frysa ner.

O så tittade jag på min favorit trash-TV- Rent hus. Det måste vara fel på mig som gillar att gotta mig åt andras smutsiga hus.

Ang söndag. Skall jag ta med fruktsallad kanske? Kan det vara något?

• Ab fab

Lycka till Linum med lånet. O hoppas att det blir bättre efter behandlingen

• Ab fab

Lilla addiz lilla addiz
    gratulerar vi
    önskar henne lycka önskar henne lycka
    må hon alltid må hon allitd glad o skojig bli

tutilitut... säger Ab o sjunger familjens födelsedagssång (en av de fyra...)

Fasiken vilken bra dag! Började dagen med bad o frukost på Hagabadet. Det borde man alltid göra för jäklar vilken energi jag har.

Tränade grymt igår. Gjorde en benövning som var hemsk. men jäklar va stark jag ver Sen blev det plastburksparty...

Idag väntar vin med mamsen, After work med goda vänner o sen middag på Tranquilo. Tjoho

• Ab fab

Stackars Tezz. Tur att det bara är en dag att jobba. O sen är det helg!

Lina- dum bank. Hitta annan bank!

• Ab fab

jag tycker definitivt skall kolla på hus i våra trakter... då blir vi ju många i vår kommun.. 4 av fikasugna Ni har ju en söt lägenhet. Hus kan vara bra när man bakar bullar kanske.

• Ab fab

vänta två år så kan ni köpa vårt hus....

jag tror att Lerum ligger rätt ok i priser. Få hus över 3.5 men en hel del runt 2. tror jag. lovar att hålla ögonen öppna

Hur mår du förresten? Skall vi dricka champagne så vi hamnar i apstadiet?

• Ab fab

Låter som en bra helg Nibla. Plåga N ordenltigt
    Du kan ju komma förbi o fika med oss på söndag om inte annat.

ang vårruset... förträngt... *s*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....