• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Tezz- nu har jag röstat

• Ab fab

telias kundtjänst... grrr. de skall plågas... idioter.... berättar nån gång om deras okunniga agerande....

• Ab fab

hmmm.. du kan få ringa dem åt oss. vi är präktigt irriterade på dem jsut nu

• Ab fab

God morgon
    tack för igår. himla trevligt. O så impad av er andra. Vilka inspirationskällor ni är.

• Ab fab

hej vännen. Nu skall jag snart gå hem. Eller inte hem- jag skall till frisören. Klippa mig o bleka slingor. Serverkligen fram emot det

• Ab fab

God morgon
    Hoppas ni kryar påer ordentligt.

Jag satt tre timmar hos frísören. Jag ser åtminstone att det är ny frisyr o färt även om maken o kollegorna inte gör det

Gärna fika. Valborg går inte för min del. Vi jobbar halv dag men jag är alltid ledig då. Valborg firas alltid med champagnefrukost o lunch med gamla kursare/studentföreningskamrater.

Sen blir det valborgseld o middag på Aludden. 2 maj är ju klämdag o ledig. O jag är på spa *ler med hela kroppen*.

Men fika i morgon eller på torsdag?

• Ab fab

kanske tisdag nästa vecka kan funka. Gärna så jag hinner med ett tränigspass. det blir ju lite färre än vanligt med lediga dagar. Veckan efter är ännu krångligare- skall till Malmö o Oslo.

kan vi enas om en dag för att komma hem till mig- grillkväll i solen? jag är gräsänka 16-17-18 maj. Kan det vara något?

• Ab fab

fika nsäta vecka- kan efter 18. tränar till 1805. om det funkar vore det bra om vi var nära lilla bommen/brunnsparken eller så

ang grill hemma hos mig- tänkte inte visa minsta lilla bröllopsfoto. bara umgås. Men kollar med Carina om det krockar

• Ab fab

plocka ordning o städa på toan
    diska undan

• Ab fab

Strunta i brödet o lägg räkorna på avacado istället

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....