Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Tezz- nu har jag röstat
Tezz- nu har jag röstat
telias kundtjänst... grrr. de skall plågas... idioter.... berättar nån gång om deras okunniga agerande....
hmmm.. du kan få ringa dem åt oss. vi är präktigt irriterade på dem jsut nu
God morgon
tack för igår. himla trevligt. O så impad av er andra. Vilka inspirationskällor ni är.
hej vännen. Nu skall jag snart gå hem. Eller inte hem- jag skall till frisören. Klippa mig o bleka slingor. Serverkligen fram emot det
God morgon
Hoppas ni kryar påer ordentligt.
Jag satt tre timmar hos frísören. Jag ser åtminstone att det är ny frisyr o färt även om maken o kollegorna inte gör det
Gärna fika. Valborg går inte för min del. Vi jobbar halv dag men jag är alltid ledig då. Valborg firas alltid med champagnefrukost o lunch med gamla kursare/studentföreningskamrater.
Sen blir det valborgseld o middag på Aludden. 2 maj är ju klämdag o ledig. O jag är på spa *ler med hela kroppen*.
Men fika i morgon eller på torsdag?
kanske tisdag nästa vecka kan funka. Gärna så jag hinner med ett tränigspass. det blir ju lite färre än vanligt med lediga dagar. Veckan efter är ännu krångligare- skall till Malmö o Oslo.
kan vi enas om en dag för att komma hem till mig- grillkväll i solen? jag är gräsänka 16-17-18 maj. Kan det vara något?
fika nsäta vecka- kan efter 18. tränar till 1805. om det funkar vore det bra om vi var nära lilla bommen/brunnsparken eller så
ang grill hemma hos mig- tänkte inte visa minsta lilla bröllopsfoto. bara umgås. Men kollar med Carina om det krockar
plocka ordning o städa på toan
diska undan
Strunta i brödet o lägg räkorna på avacado istället