• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Måste gå och vattna grannens blommor nu. Hon är i Florida i 2 veckor och jag är inte det minsta avis...not...

• Linum

Jag är en berner sennen. Har gjort det här testet för något år sedan, och har för mig att jag var samma voffsing då

• Linum

Jag är väl hårig och lat då... Fniss

Glömde läsa beskrivningen.

• Linum

På tal om något helt annat...

Min jobbdator låter som ett flygplan när man startar den..
    "Ready for takeoff" hör jag varje gång *fnissar*

Vi syns snart!

Ps: Jag har rakat benen så att jag bara är lat...

• Linum

Jag tycker inte heller att Addiz ska flytta *muttrar lite* Fast flyttar du så våldgästar vi

Addiz: Det kan hända att just det fiket är stängt på fredag, men det finns andra bra alternativ i så fall. Hör av dig!

Och alla ni andra: Tack för en trevlig fika! Alltid lika kul att se er

Nu ska vi dricka en helt vanlig tisdagscaipirina. Hihihi

• Linum

Frujj: Opponerar du dig mot min tallriksmodell? Är inte tårta det ultimata födoämnet?..

Godnatt alla sötnosar!

• Linum

Nibla: Det är ju bra att N kan förknippa sparkarna med något han har fobi mot...

Idag får vi diskmaskin installerad! Missarna springer omkring som yra höns och är rädda för både elektriker, dammsugare och borrmaskin på en och samma gång. Tjohoo!

• Linum

Jag är iofs rädd för stackmyror och hästmyror men inte svartmyror, så jag är kanske på samma låga nivå som N...

• Linum

Försök att få tag i dina referenser! De är det viktigaste du har! Eftersom referenser är det sista de kollar (oftast) så borde du hinna prata med dem. Säg till företaget att personerna har semester så att de inte ringer just nu.

• Linum

Jag har varit med om att de ringer referenser samma dag, men det är ju ett undantag. Lita på abbe.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....