• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Alltså ligger caféet i samma hus som Palace! Svårt att förklara ibland!

• FruTez

Linum: Tror inte att den mackan finns, men vi kan lägga upp det som förslag? *yummi*

Abbe: www.ifolor.se Ska du beställa fler?

• FruTez

Ställer min fråga igen....
    Jag har lagt upp två bilder på vår tomt i min blogg, är det förresten någon som läser den eller skriver jag för tomma öron?

• FruTez

addiz: Det stämmer, deras chokladbollar är verkligen enorma!

Linum: Jag mailar över adressen!

• FruTez

Linum: Oj, va jobbigt! Hoppas att hon mår bra trots omständigheterna. Sånt är alltid läskigt!

• FruTez

God morgon!

Frujj: Jag brukar läsa din blogg! Eftersom jag lagt in er alla på en lista på min egen blogg så brukar jag gå igenom den när jag ska lägga in nått eget, vilket blir nästan varje dag.

Förövrigt, väldigt kul att faktiskt höra att det är nån som läser det jag bloggar om! De där besöksräkneverken som jag har litar jag inte på.

Addiz: Blev det nån långpromenad igårkväll?

Carma: Jag tycker att ditt mail var väldigt klart och
    tydligt! Du har potensial som listguru!

Det ska bli trevligt med fika på Tisdag! *längtar*

• FruTez

Shit, pommes frites.... har INGEN lust alls att jobba idag!!

• FruTez

Adiz: Åh, det låter som en supertrevligt sätt att pigga upp sig själv på! *me likie*

Jag har precis som Nides skrivit upp en lång lista med pysselgrejer som jag hoppas hitta ikväll. Jag har suttit och fixat med kort i två dagar nu, vill bara göra mer, mer MER!!! Moahhaao! *oj* Blev qrazy!

Ab: Varför blev du ledsen igår? Blir man det av Yoga?

Nides: Jisses, klart du måste ha en kalender! De senaste Bröllopsvisarfototräffarna har du ju slarvat bort oss i planeringen, så nu förväntar vi oss att du inte gör om det! *bannar med ett finger* Du kan få en gratiskalender från oss på ***** också!

• FruTez

Har ju lite problem med att hitta den perfekta doppresenten till vår Gudson. Har åtminstonde hittat en sak som jag ska göra själv. Hittade en bild på den finaste kartongen som var dekorerad med namn, papper och blommor och verkligen super superfin! Tänkte göra en sådan som de kan lägga bebisens grejer i. Måste bara få tag på en passande kartong som man kan scrappa på! Nån som vet var?

Sedan tänkte jag lägga i några grejer, har ju redan köpt en björn (ifrån Bokenäs) och tänkte lägga i nått mer, men vad?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....