Fikasugna GbgFruar träffas igen....
O jag skall ge av för ett lunchpass, Ni skulle se älven ... det är så vackert. En glass i solen kanske vore något idag
O jag skall ge av för ett lunchpass, Ni skulle se älven ... det är så vackert. En glass i solen kanske vore något idag
Tränat, shoppat o slafsat i mig spagetti vid skrivbordet. det var det som hände här
men fasiken - det låter ju urjobbigt. Men för dig kanske det är bättre ... låter hemskt i alla fall
God morgon
Ytterligare en perfekt dag. Det är verkligen vackert ute
Gick hem igår rätt tidigt. Min matlagningsdag. Det blev fisksoppa. Och ärtpesto och bröd. Peston var en höjdare. En lång middag. Alla var hemma ink pojkvän. Sen tog jag fotbadet och satte mig på trappan. Det blev inget glas rosé i solen men det var nog så skönt ändå
En gluttning på rent hus naturligtvis. Även om jag älskar den typen av trashTV var det inte ett höjdaravsnitt. istället började jag baka. Gjorde totalt misslyckade muffins med blåbärssylt. Om någon vill ha en silikonmuffinsform från Tupperware så ger jag gärna bort den... grrr... Men de gick åt ändå. Tacksamt att ha hungriga tonåringar hemma
Kvällen avslutades med att jag somnade medans R smorde in mina fötter... Bra avslut *s*
Carma- det låter som ni verkligen fått fart på trädgården. Va roligt. Björnbär är gott men jäkligt jobbiga plantor i en trädgård. Vi har sådana vid soptunnorna o jag river mig jämt.
jag tittade på penséer igår. skall plantera lite krukor att ha på trappan.
Addiz- skönt att höra att det blivit bättre. Det lönar sig att vara en klok kvinna. O ha en klok man
Förresten har några av mina Facebook-vänner en gemensam vän med dig...
Fredag eller lördag passar mig perfekt. Vi kollar vidare vad som passar flest bäst
Var är Nibla?
jag gillade Fru T:s förslag om sweet coffeabar. kan det vara något?
skönt att höra att du mår bättre
såg hans muskler i tidningen.. come to mama
tezz- var beställde vi fotoböckerna?
nej jag håller på att göra en kokbok. Skall ge bort familjens favoritrecept till studenten i hushållet
jag läser, jag har blogkoll så jag får en hint varje gång det är ett nytt inlägg
Fy va läskigt. Klart M är orolig. Orkar du åka bil med ryggen?