• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Själv ska jag till mamma imorgon och bli ompysslad. J är i växjö imorgon till sön. J, the roker, har spelning där.

gud va skönt att sluta tidigt. Hade gärna oxå gått tidigare idag, men jag satt ju på accessakuten halva tisdagen så jag har ont om timmar denna veckan!! Blää

• Nides

Nibla, det är visst bara vi två här idag...

• Nides

Det är en bakterie infektion. Den är smittsam. Men jag har ingen aning hur jag har fått det. ingen annan jag känner har det. Men det har tårkat ut. Brorsan tjej, sa att jag kan ha fått det när jag har gjort rent kattlådan o pillat i ansiktet innan jag tvätt händerna eller nåt sånt.

• Nides

Hahaha
    Jag har redan sagt till J. Att så fort jag blir gravid så är det hans jobb, att rensa lådan alltså. Inte för att jag gör det så ofta nu. Han gör det varje morgon innan han hoppar in i duschen, men ibland har han bråttom på morgonen då måste jag göra det.

• Nides

Tezz, följer gärna ner till skummselöv nån helg.

• Nides

Hej Addiz *vinkar* är du kvar??

Vill du komma bort en stund ikväll. Enda problemt är att hundarna får inte vara på gräsmattan.

Carma: hopppas att ni får en trevlig afton med svägerskan jag förstår att ni vill spendera er tid med henne. Usch nej, svinkoppor är inte så trevliga. Men allt har nästan torkat in nu.

• Nides

Hej hej allihopa!

Hoppas att alla har haft en bra helg, själv har jag haft en underbar lugn helg. Hackan är nästan återställt.

Ab: Jag återkommer till dig om Premiären ikväll.

Älskar sol o värme, men jag har banne mig inga passande kläder till jobbet. så idag så det bli lite shopping.
    Nån mer som har tid i eftermiddag för lite shopping och glass i solen??

• Nides

Nibla: låter såå härligt? nästan så jag somnar?. Nu vill jag bara hem, lägga mig på gården, underskugga, klarar itne av värme. Och läsa en bok. Beställt Stieg Larsson böckerna.

Ab: Aj, säger jag bara.

Bauti: Vart ska du gå utbildningen???

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....