• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ja jäklars då hade gubben svimmat om ni hade kommit... hihihi

• Ab fab

Bioline blåbärslotion. dyr o trevlig

• Ab fab

God morgon
    En bra helg till ända. I fredags började det med mingelkalas för födelsedagsfirare. Vi hade köpt perfekt present o hon blev jätteglad. Vi slog rekord med antal människor på 48 kvm. Mycket rosévin och goda fingerfood-grejer.

Lördagen tog jag det lugnt på. Fixade hemma, Köpte blommor till krukan på trappan,, kollade in det lokala motionsloppet. Klockan fyra var det samling inför partyt. Vi träffades hos en som har ett fantastiskt hus. Världens utsikt. Nittio personer kom till partyt. Öl o musik. Spelbord. Så jäkla lyckat. perfekt DJ så det var ett enormt tryck på dansgolvet från halvnio till två.

Igår blev en lugn dag. Rensade i trädgården, fikade med grannen, sov middag... inte dumt alls.

• Ab fab

fasiken Linum- har du kramp fortfarande. Hur var det med M.s mamma?

• Ab fab

Skönt att höra att det inte var så illa. Skall ni åka ner i helgen till Helsingborg?

Carma- hur är det med dig. Skall du på Baseboll på söndag? Jag o R tänkte gå

Nibla - kul att höra av dig. Hoppas ni hade en skön helg i torpet. Det lät underbart

• Ab fab

Va kul. Var det den tanten som rökte? Hon var trevlig

Nu väntar sköna dagar. Party onsdag. Vi dricker ju champagenfrukost med 70-80 kamrater varje valborg. Lunch på stan. Första maj blir lugnt. Spa fredag o lördag. Söndag blir det baseboll, skall göra en amerikansk temadag. Brunch på farellis täntke jag.

• Ab fab

Nides- om det går att ändra sig är du välkommen. Bellevue är sååå mycket fräschare,t revligare o bättre än Kommersen. *nej jag är inte försäljare*

Linum- japp då var det hon. va kul att hon kommer på besök. Vi äter lunch på Bryggeriet. Många människor, mycket sånger. Kom förbi

• Ab fab

Nu är bordet på bellvue tingat- Addiz följer med. Glöm inte att hälsa på oss

• Ab fab

Nu är bordet på bellvue tingat- Addiz följer med. Glöm inte att hälsa på oss

• Ab fab

jag mejlade om det i morse till er om att vi hade ett bord över. Ring o tjata på dem Nibla så du kan vara med oss. Det vore så kul

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....