• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Lägg till:
    Sleepless in Seattle
    Two weeks notice

• Linum

Wärtsila måste du söka, Tezz!

Du gillar ju diesel.. *fnissar*

Min mamma har precis varit här och fikat med mig. Nu blir det nog en promenad med maken i Skatås. Tur att man blir ordinerad att röra på sig - jag avskyr ju att sitta still!

Cashmere Mafia ikväll, tjejer! Kanonserie tycker jag

• Linum

Åh! Ett bröllop att krascha!

Hmm

Välkommen hem alla ni äckliga resenärer. Själv ska jag ta bilen till Skatås. Det är fem kilometer dit. Sicken utflykt!

Kram på er!

• Linum

å13vn 71t6¨cmigoklgmöv8bqu¨'mrc15'

så ont gör det idag...

Abbe: Jag tar gärna den där amputationen nu.

Idag kan jag INTE: ligga, stå, sitta eller gå utan att det gör ont. Inte mycket kvar att göra då!

Jag har placerat mig väldigt nära spritskåpet. En rejäl wirrepinne kanske gör susen. Hmmm.

• Linum

Nibla: Jag vet inte riktigt vad som har hänt med min rygg. Jag har haft lite småont i ryggen sedan jul (bland annat pga en sned stol på jobbet som jag satt på i ett par månader). Senaste veckorna har hela ryggen kraschat. Efter vår säljkonferens förra veckan med en massa bilåkande fram och tillbaka blev det ännu värre. Jag har fått sittförbud av naprapaten och kan ju nu inte heller sitta... Det känns som hela ischiasnerven (från nacken och ner i höger fot) har kommit i kläm. Fantastiskt ony gör det i alla fall.

Min senaste tanke var diskbråck, men det verkar det inte vara. Ska tillbaka till nappe på torsdag och se om han kan göra några underverk.

Jag kan inte ens ta mig till jobbet eftersom jag för det första inte kan vika ihop mig så att jag kommer in i bilen och för det andra inte kan lyfta höger och vänster ben samtidigt (kan vara bra vid typ inbromsningar...).

Nog om mig.

Hur mår ni alla bagerskor? Hoppas att ni går där med magarna i vädret på söndag hos bauti!

• Linum

Vi var i Skatås och promenerade igår kväll. Så skönt!
    Blir nog en promenad till ikväll.

Fastän det gör ont att gå, måste man ju röra på sig. Bara att bita ihop!

Ser väldigt mörka moln över Johanneberg. Inte bra...

• Linum

Jag funderar på att hugga av mig ena benet. Kan någon vara snäll och hjälpa mig?!

Hoppas att det blir fint väder på söndag.

Bauti: Ska jag komma och hämta dig då eller? mooaaahhhaaa

• Linum

Var hemma hos en granne och käkade lunch. Plockihopsallad med allt möjligt smaskigt. Hennes lilla Klara på fyra månader är helt bedårande.

Kan någon hälsa tomten att jag önskar mig en ny plånbok i födelsedagspresent?

• Linum

Din poäng: 232
    Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Det var ju skönt i alla fall...

Min ryggsaga fortsätter... Igår var jag först på accessakuten och fick skitstarka antiinflammatoriska tabletter. Vid midnatt var smärtan så outhärdlig att det blev akuten i Mölndal. 2 Citodon och en morfinspruta senare kände jag mig som efter en pubrunda i Halmstad... Jag fick i alla fall sova (mellan halv fem och typ nu...). M är hemma och tar hand om mig idag - han VAF:ar! *fnissar*

Tezz: *hötter med fingret* Du måste vara duktig flicka och ringa på jobben idag!

Bauti: Behöver ni någon annons eller något infoblad så hjälper jag gärna till och fixar det!

• Linum

Jag vill ha pärontryffel och portvin, fast det kanske inte är så bra att blanda med medicin i storleksordning för en häst..

...men man kanske får roligare i alla fall!

M är iväg och hämtar medicin och köper färska frallor. Mums!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....