• Bauti

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Hej girls

Har varit i lägenheten och brottats med inspektörer (läs min blogg).

Carma, en liten cyklist i magen

Linum, stackare. Hoppas att naprapaten kan knäcka till dig. Och nya sängar, inte dåligt. Du får bjuda in till invigningen, hihihi

Tez, RING!!!! Du måste visa att du finns. *Håller tummarna*

• Bauti

Hej!

Vilket UNDERBART väder!!

Abbe, ta kort med din telefon på kreationerna.
    Fattar inte hur du hinner med allt. Du har alltid fullspäckat chema. Och tusen saker i luften. Impad

Nu har jag kommi på vad för mat ni skall få när ni kommer hit.
    P gjorde den under påsk och den var en hitt.

• Bauti

Hej igen

Fick just ett samtal från vänninan som har Deisy Design på avenyn. Hon är inblandad i något som heter stick i väst (www.stickivast.se).
    Jag blev medbjuden till Grötö i morgon för övernattning och stickning. Det skall bli himla kul. Så jag drar i morgon kl. 09.00.
    Så nu säger jag Trevlig Helg!

• Bauti

God morgon

Sitter här med lite tid över innan jag skall ta BUSSEN in till stan. Jag har inte åkt buss på evigheter. Är faktiskt lite närvös. Tänk om jag inte kommer fram????

Carma, jag skall iväg och pyssla nu. Vi åker till Grötö. Jag har med mig mina smycken som jag gör med pärlor. Hoppas på att få sålt något ialla fall. Tokiga virktanter kan inte motstå mina virkade halband, hoppas jag

Trevlig helg!!!!!!!!!!! *kramar mina BT girls*

• Bauti

Bra att veta Abbe. Tar du den stora röd/vita, med ett S på skorstenen, båten som ligger i hamnen då så jag känner igen dig.

• Bauti

Hej

Gröta var underbart, och så kul med 70 tanter (inl mig) som stickade.

Vill nu passa på att meddela att jag skall ha homeparty med Alovera produkter. Ni kommer självklart bli inbjudna. Mer info får ni på mailen när dag är bokad.

Skall iväg till Ikea och shoppa speglar till salongen och byrå till sovrummet.

• Bauti

Ni har mail!!!!!!!!!!!!!!!! *tjong i datorn*

• Bauti

Godmorgon!

Carma, har ni fott snö???
    Här regnar det bara.

Nu börjar vi få form på salongen. Har beställt telefonnummer och håller på med en hemsida (fråga mig inte hur jag gör???).
    Vi skall öppna på klämdagen den 2/5. Men vi har nog lite föruppning dagen innan med VIP folk

Hopas att så många som möjligt kan komma den 18/4.

Ses sen!!!!

• Bauti

Hej hej

Har nu beställt visitkort, adressettiketter, stämplar, block, kort mm mm till Salongen. Vi fick telefonnummer idag så nu är det bara för mig att göra hemsidan som jag har börjat på. Jag har kommit så långt som att beställa domännamn. Sedan vet jag inte mer. Detta känns som ett evihets projekt.

Krya på dig Limun!!

Välkomna hem utlandstjejerna. Nå är vi full skara igen.

På söndag hoppas jag få se samtliga här hemma hos mig.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....