• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

En kvart kvar av isolering (det är bara jag och damråttorna kvar, typ) sen är det frihet i lite mer än 24 timmar! trevlig Valborg allesammans!

• FruTez

Hej tjejer!

Hoppas ni haft en trevlig Valborg och 1:a Maj! Själv är jag superförkyld igen, så jag har spenderat ledigheten med att krama kudden i soffan! Det var skönt att få ta det lite lugnt!

Har funderingar kring jobbintervju... va ska man ta med sig för papper??

Kommer nog vara ganska ensam här idag så jag får väl passa på att önska er en trevlig helg också! KRAM!!

• FruTez

Hej Nibla!

Låter gott med lugn helg! Maken och jag såg Good Luck Chuck på bio i USA förra året och gissa vem som satt där lite generad! Moi! Hehe! Jag som är så blyg när det gäller sånt... haha! Tom. maken blev lite generad när Chuck sexade med alla i miljarder olika ställningar! Hahaha! Fast rolig var filmen juh också!

Åh, jag vill också klippa mig, men kan inte bestämma mig hur. Helst av allt (innerst inne) så skulle jag nog vilja permanenta mig igen. Det var 8 år sedan sist och jag trivs så bra i lockigt hår. Det är tyvärr bara så jobbigt när det växer ut. Var ska du gå och klippa dig nånstans?

Ang. Jobb. Så jag behöver inte ha med mig nått? Kanske papper på mina referenser. Kanske kopia på mitt CV och pers. brev? Fast de har de ju redan fått? *funderar vidare*

Ang. va det är för jobb... jag mailar dig istället!

• FruTez

Wow! 800 för en klipp!! Shit, förstår varför du inte var trogen din frisör!

Jag har funderat och funderat och funderat igen på att permanenta mig... tyvärr är det ju så dyrt så då blir det att jag inte gör nått med håret...

Har du hittat nån bra doppresent än då? Jag är inne på att göra en sån här scrappad låda: agnetaskort.blogg.se/1203879448_nya_alster.html

Tänkte sedan fylla den med en nallebjörn, kanske en snuttefilt med bebisen namn på och så funderade jag på en sån där MilitärIDbricka. Med namn, vikt, längd och datum ingraverat! Det är tur att jag har ett par månader på mig att göra det... hehe!

Förresten, jag mailade till ditt jobb, hoppas jag inte mailade till fel adress bara! Haha! Jag skrev en del personligt där i!

• FruTez

ab: Betygskopior... det enda jag har är ju för tusan betyg från gymnasiet... känns ju inte så aktuellt juh?!?! God morgon förresten!

• FruTez

Nibla: Briotax, bra idé! *antecknar* Kanske nått att lägga i kartongen!

Ab: Smögen låter gott! *drömmer mig bort*

• FruTez

Har funderingar kring en fråga som jag är helt säker att jag kommer att få... Berätta lite om dig själv! Åh, det är ju så svårt juh! Va tusan ska jag prata om?

• FruTez

Nibla: Ska man inte ta det ur ett "jobbperspektiv"? Alltså mer om ens personliga egenskaper? Tex. jag är en social person som älskar att fika med mina vänner och att träffa nya personer? Bla. bla. bla! Haha! Känns som klyshor! hehe! Åh, vill bara ha det överstökat, blir lite nervös när jag tänker på det!

Hur gör man om barnfrågan dyker upp? Ska man nämna det, men att man t.ex. vill satsa på karriär först?

• FruTez

Nä, nu vill jag inte prata mer jobb, vill följa med Abbe till Smögen istället!

• FruTez

nibla: "Befrukta mig!" Hahahah! Va rolig du e! Visserligen gillar jag pyssel och stämplar och samlar tom. på dom, men jag är rädd för att ha just den stämpeln! Haha!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....