• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Det blir nog dessvärre inte speciellt mycket billigare på de andra parkeringarna... Centralens parkering är ju lite billigare. Testa den i så fall.

• Linum

Klart hon ska! Det är väl inget snack om saken. Bättre att söka sig vidare senare än att stå kvar och stampa i samma lerpöl.

Tezz: TACKA JA NU! *hötter med hela handen åt tezz* Jag vill egentligen inte säga det högt, men... TACKA JA NU!!!

• Linum

Bättre att sörja över gammal ost än att tappa den i lersörja så att den inte går att äta.

Går den inte så?

• Linum

Hehe

Jag har precis pratat med en människa på Försäkringskassan. Hon pratade så sävlig småländska att jag nästan började fnissa åt henne. Jag får nippran när folk pratar så långsamt!

• Linum

För h*lv*t* Tezz...

Tänk på hur mycket du har avskytt ditt jobb det sista. Är det verkligen värt att kasta ett helt nytt jobb i sjön för att du "kanske får stanna året ut"?!!! Du hör ju själv hur det låter...Du sviker inte någon när du byter jobb. Tänk på dig själv nu!

Högre lön, nya arbetskamrater, ny plats att sitta på, enklare att ta sig till jobbet (när ni har flyttat), närmare stan (och shopping!!!), utvecklingsmöjligheter, bättre utgångsläge för ännu ett nytt jobb.

Jag vet inte om jag kan hitta fler positiva saker, men det kanske räcker så?.. Jag kommer att jaga dig med blåslampa i dina söta små drömmar om du inte byter jobb nu...

*fortsätter hötta med handen åt tezz*

• Linum

Passa dig bara så att du inte får röta i rötterna. Då står du och faller med det och ångrar dig bittert för att du inte drog upp rötterna i tid...

Puzz

• Linum

Är det någon som vet hur många arbetsdagar man räknar med på ett år?

• Linum

Jag som alltid ntyckt att tezz verkat lite lösaktig... och så hade det sin naturliga förklaring! *fnissar*

Go Tezz!

Någon som har ett svar på min fråga?

• Linum

Jag har också läst det. Förstår inte varför man ska behöva skriva dit hur många arbetsdagar man har när man jobbar 100%...

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....