• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Bauti: va söt linus är i kransen!

• Nides

Tezz: du har kommentar på din sista inlägg.

Har nån tittat på bilderna på den sidan som jag skrev om på min blogg?? Hon är så himla duktig. Vågar inte tipsa om det här på BT eftersom det kan tolkas som reklam!!!

• Nides

Japp, man förväntas bjuda på tårta!!!

• Nides

Linum: va fint du har rimmat!!!
    Dessutom är jag o J med. thi thi..

• Nides

Japp det tycker jag. Du är grym tjejen!!

• Nides

Rosa skor... Nice.. jag vill oxå!!

Hoppas att alla ha fin midsommar....

Nu ska jag vaxas, aj aj aj
    Kram på ER

• Nides

God morgon,

GRATTIS GRATTIS carma!!! STOR KRAM!

Ser att de flesta har haft det bra i helgen. Själv så tog vi det ganska lugnt i fredags. Det ingen traditionell över vår midsommarfirande. Tyvärr!

Lördagen var himla mysigt. Med lite hemgjorda cosmopolitan i glassglas som rymmer en halv liter vad vi hyfsad glada när J körde oss till biot, där han även konstaterade att jag och min kompis leila var lite väl sminkade. Hahahaha
    Sen såg vi den underbara filmen som resulterade i många goda skratt och även lite tårar. Ab: tack själv. Hoppas att det inte var alldeles för tråkigt på Vasastan.
    Väl på vasastan blev det en del drinkar. OMG, jag var hemma vid halv fyra på morgonen, inte hlet nykter.
    Och igår sov jag bort det mesta. Usch man är inte 18 längre.

Ja, hur gör vi på onsdag det verkar inte som om det blir nåt bra väder.

Ab: om jag går ner i vikt tror du att jag får plats i din resväska när du ska till NY???

• Nides

Jag tyckte väl inte jag var sååå duktig när jag kom hem halv fyra. Lagom till när J skulle upp för han skulle iväg o fiska....
    Jag fick totalt i mig 6 drinkar och 5 shots. Usch.

Förresten kommer ni ihåg Roland ifrån "so you thonk you can dance"?? han var där på Vasastan. Så jäkla kul!!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....