Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Tezz- roligt att du var på intervju. Nu är ett stort steg passerat inför nästa jobb du söker.
Tezz- roligt att du var på intervju. Nu är ett stort steg passerat inför nästa jobb du söker.
Jäklars.. är det vårruset. Det hade jag helt glömt bort. Eller förträngt. Är det bara du Nides som skall gå?
det är kanonbra att få sådana känslor. Du behöver ju känna att du kan något inte fortsätter att förminska dina egna kunskaper
tack för erbjudandet men är i Oslo i morgon
nu har jag varit o tränat. grymt skönt att hinna med på lunchen. God medtagen mat- lax, fetaost, spenat, morötter o pasta med vinegrette.
tezz- man skall leta efter det bästa jobbet men leta inte för länge efter det perfekta jobbet. Fortsätt leta och sök nu när du fått en boost.
Klart du skall lasta av dig på oss. Vilken tur att du redan kommit en bit in i jobbsökarbranchen.
Vad jag menar är att man skall leta efter bra jobb men inte söka sig förtvivlad efter ett perfekt jobb. O man kan alltid byta. Inte mer än 4 år på varje ställe när man är ung!
påtrycknignar uppifrån.. låter som typiskt undanflyktsbullshit om ni frågar mig. Klart man vill rationalisera men inte vågar stå för det
Anna gillade Magdalenas bok mycket.
Just nu läser jag Kalifatides Herakles. Verkar vara en bra bok men har inte kommit så långt ännu
god morgon.
insåg att jag inte alls visste vart jag skulle idag så det blir lite surfande innan avresa. sitter på landvetter o dricker kaffe. Charteravgång samtidigt. Barnfamiljer o fulla medelåldersmän. Vilken kliché.
Kul med boktips. Insåg att jag inte läst någon av de föreslagna men skall skriva upp tipsen. Förutom Gömda. Jag kan inte med Liza Marklund.
två månader var inte lång tid. jag har 4, R har sex månader.
sök jobb. mammavik är bra väg in i företag. idag var det ett kundservicejobb på Pex ute. Kan vara något
Sitter i Olso, uteserververing o dricker öl. Man kan ha det sämre.
Picnic lät trevligt, vilken dag? Onsdag är bäst för mig men är flexibel. Grill hps mig nästa vecka på fredag