• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

god morgon
    sovmorgon idag. himla skönt. hade gärna ätit din frukost Nides

inte så arg idag, R är i Norge så jag kan bara sura på mig själv o det är ju ingen större idé.

hade en totalt oinspirerad kväll igår. Zappade mest, sov i soffan o drack te.

Tezz- se det som en inspiration att söka dig vidare. ny arbetsgivare är ett måste! Sökte du jobbet hos mig?

Ingen träning denna vecka. Hostar för mycket. Lite konstigt när jag kört tre pass varje vecka innan detta.

• Ab fab

Ring o prata med referensen. Hon är himla trevlig

• Ab fab

Trött men inte arg idag. det är ju ett steg framåt. Längtar efter min måndagsyoga, jag har redan bokat in passet.

• Ab fab

Vad man säger.. hej jag heter T och jag har skickat in en ansökan. eftersom jobbet verkar vara mitt drömjobb vill jag bara försäkra mig om att du sett min ansökan (det skadar inte att smickra o vara ärlig)

• Ab fab

hej linum. kul att höra från dig. synd att det bara blir när du är sjuk... stackare. krya på dig ordentligt o se till att de fixar din rygg. måndagsyoga är inget för dig?

• Ab fab

hej linum. kul att höra från dig. synd att det bara blir när du är sjuk... stackare. krya på dig ordentligt o se till att de fixar din rygg. måndagsyoga är inget för dig?

• Ab fab
    FruTez skrev 2008-04-02 11:42:03 följande:
    Ab: Det lät bra, men jag har fått ett mail från en tjej att de tagit emot min ansökan och att de återkommer om det skulle bli aktuellt. Hmm... Ska försöka klura på några frågor, om det är nått mer jag vill veta. Det kanske man kan passa på att säga om det skulle bli tyst!
    tezz- tänk inte för mycket åt dem. Om det värsta du gör är att vara intresserad av deras jobb... ja då är det inte så illa. Ring i alla fall, tala om att du är intresserad o tala om för dem att inte missa dig

om ni har lite att göra
    www.ahlens.com/mode/dressingroom/
  • Ab fab

nides- jag tyckte det var bra rim men den som är riktigt bra på rim så är det Linum. hon är min julklappsrimsviritouse

• Ab fab

Nya sänger.. nice. Bra för din rygg hoppas jag. Men den snygga gaveln skall väl vara kvar?

Nu skall jag gå hem. Inte jättemycket att göra på jobbet så det är skönt. muttrat på en datakonsult som inte gör det han skall. Framförallt inte på den tid jag tycker han skulle göra.

Undra om det blir något ogräsrensning idag??? Kanske det. Stryka blir det definitivt. Tvätt också. O en deckare kanske.

Tjingelingsen

• Ab fab

God morgon

en härlig morgon. Verkigen vårligt, men sovit dåligt o känner mig lagom labil. trött o ledsen. skulle helst sitta på kajen, dricka kaffe o läsa men får väl attackera mina glada fransmän. eller tåg i Polen... hmmm..

idag är det blomsterbindningskurs. det skall bli kul. jag glömde kameran.. fasiken va dumt

hej Miss p

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....