• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Ab: skönt att du inte så arg idag. Frukosten var gott, men hade gärna suttit lite längre.
    Det med träning är lurigt. Jag skulle ju sätta igång med min träning i måndag. Men hade sååå ont i magen så jag låg i soffan istället. Hoppas att hostan lugnar sig så att du kan börja träna igen.

• Nides

Hej Linum: Hoppas ryggen blir bra snart. Krya på dig!

Tezz har du ringt?

Sen behöver jag hjälp, har skrivit eller satt ihop lite rim till J angående lördagen.

Kan ni läsa den och ge mig lite feedback.
    Lördag klockan 11:45
    På kungsportsplatsen.

Slappna av, sluta stressa.
    Stäng av mobilen, sluta messa-
    Någons händer spelar stor roll.
    När du lämnas i dennes kontroll.
    Kramar nacke, axlar, rygg och ben.
    Du kommer att bli mycket len.
    Detta ger dig stor välbehag.
    Tyvärr bara under en dag?

Efteråt blir det shopping tur
    Men det visste du redan eller hur.
    Och när vi har fått nog
    Går vi till Tara's krog

Sen vill jag även dig ge
    Någonting som ger entre
    Till ett par andra ställen
    Men det tar nog hela kvällen.
    Båda sker på en duk.
    Med roande och mättande stuk.

Som sagt jag har kopierat några olika ifrån rimstugan.
    Jag är ju super kass på rim

• Nides

Hej hej

Kom hem för en stund sen.
    Har vart på introduktionskurs på jobbet. Haft så kul. fick lite mer inblick i vad vi sysslar med, vad man har för möjligheter och dessutom träffade en massa nya människor som sitter lite varstans i sverige, men även kollegor ifrån UK var här idag. Efter alla aktiviteter blev det middag och en hel del vin..

Imorn har jag mycket på jobbet tror jag. och på kvällen bär det av till lindholmen igen för pubkväll.

Gillar att jag tillhör en sån företag som jag gör!!

Vilken ego inlägg det blev.

Hoppas att alla får en underbar fredag imorn!

Kramis

• Nides

Godeftermiddag tjejer, Har vart och kikat hela dan på tråden och velat skriva men blev avbruten hela tiden.

Nibla & Addiz: Välkommna! Låter som två härliga semster som ni har varit på?. Inte alls avundsjuk?inte minst på shoppingen.

Tezz: jag tycker absolut att du ska ringa. Det är inte att tjata, det är att visa intresse!!!!!!!!!!!

Linum: Hoppas att ryggen blir bra snart igen.

Och angående söndag, så hoppas jag att jag kan komma. Har bestämt annat nu. F@n! hade ju glömt det med bauti. Få se om jag kan slippa undan.

Håller på och gör i ordning våra bröllopsbilder förresten. Och Eva har ju gjort om sin hemsida(www.quirbach.se/index.html) så då blev jag insprerad till att fixa våra kort!

Over and out for now!

• Nides

Hej tjejer....

Hoppas att alla mår bra, själv mår jag så dålig att J är på väg hit för att hämta mig.

Linum; Usch va tråkigt med ryggen. Hoppas att han gör mirakel på torsd.

Kom på att jag visst kan på söndag. hi hi J kan inte vara med på söndag så vi måste skjuta på det och det innebär att I'm free.
    Sen pysslar jag såååååå gärna den 20:e Om jag få åka med Tezz till Carma!

Nu ska jag hem. Har itne ätit nåt på hela dan. Magen kurrar, men tanken på att stoppa mat i munnen ger mig kvälningar.

Ab: du är ju för söt! Bara du ser brandövning som en cocktailpartystämning.

Nibla ser fram emot och se bilder.

• Nides

Hej tjejer,

Vilken underbar väder. Linum hoppas att ryggen känns bättre och Tezz, krya på dig tjejen.

Själv satt jag barn vakt åt Nova igår. Sötisen sov i mellan oss. Hon sparkade vild hela natten, J sov som en stock, Själv fick jag inte många blund. Trött som en as.
    De var och hämtade henne nyss. Ska lägga mig och sova en stunde nu!!!

Sen så sa jag ju att jag inte kunde komma först pga att jag var tvungen och träffa ett kompis par och så kom jag på att vi inte kunde träffa de så jag kunde komma o träffa ER ändå, men gissa vad? Jag glömde ju avboka det. Så hon ringde nu och frågade vilken tid vi ska träffas och så berättade jag att vi inte kunde för att J repar, men så säger hon men det gör inget och vi två kunde träffas ändå.
    Så nu ska jag träffa henne. Vet inte om jag hinner bort till ER.
    Men ni få ha det så bra.

Kram kram

• Nides

Hej hej

Är så ledsen att jag missade ER. Hade ju haft så mycket roligare med ER med all sannolikhet. Men det började bra. Jag skulle ju träffa min kompis som var min toastmadam.
    De går ju i giftastankar. Det har de gjort i flera år. Långt innan jag började planera mitt bröllop. Och jag blev ju självklart jätte glad för det.
    Men de kommer inte överens om vilka de ska bjuda. Försökte medla igår, men det blev värre och värre. Han har ganska stor familj. Bara hans kärnfamilj är ca 40 personer och hennes består av mamma och lilla syster. Hon vill ha ett bröllop på ca 80 gäster, alltså får han inte bjuda mer än kärnfamiljen. Hahhahaha och detta landade jag mitt i igår. Oppps!
    Nåja, hoppas att det är många som kommer nu på söndag som man kan träffa iaf.

Hoppas att sjuklingarna mår bättre idag.

• Nides

Godkväll,

Nu ska jag gå lägga mig snart, tänkte skriva några rader annars blir det väl inte av.

Linum: Grattis, Grattis o Grattis, hoppas att du har haft en underbar dag. Puss på dig!!!!!!!!

Oh Tezz: Hurra! va roligt. Jag har en del matrial på vad man ska tänka på o så, skickar över de imorn.

Nibla, skoj med bebis spark.

Frujj, möss???

Addiz: ska du flytta?

Bauti: FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT att jag inte kom i söndags. I'll make it up to you.

Har jag missat nåt??
    Saknar alla. Få se om jag får en stund över, Har lite mycket på jobbet.

GODNATT OCH GO'MORN!!!

• Nides

Godmorgon,

Ab: va roligt. Nya kläder och presentkort är ju aldrig frl.

Apropå loppis, så ska vi stå på kommersen nån dag har vi tänkt oss. Har såååååå mycket jag vill bli av med.

Fika låter fint. Nästa vecka nåndag??
    Tisdag eller torsdag kan jag definitiv.

Vad har alla för planer idag??

• Nides

Vad blir det för spännande du ska träna idag??
    Själv ska jag gå på en BodyJam-pass idag. Det ska tydligen vara rolig. Vi få väl se.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....