• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Linum: Det kanske är därför som jag tycker det är kul, att jag bara spelat det med massa vin till!

• FruTez

Nides: Jag har inte heller någon arbetslust! Jag proppade i mig en Marsglass förrut, mums!

• FruTez

Linum: Rodger that! Hej då tjejer, tack för idag! Ska strax springa till bussen!

• FruTez

Morsning!

Idag ska de gjuta betongplattan till huset! Spännande!!! Visseligen har det krånglat som faen och vi har fortf. inte fått byggelen inkopplad, men igår kväll var maken och en vän och lånade diseldrivna generatorer för att de ska kunna komma igång med gjutningen idag. De MÅSTE nämligen göra det, så att betongen hinner bränna i tid till att husets ytterväggar kommer... *pirr*

Jag känner att det är liiite mycket just nu... detta med jobbbytet påverkar mig mer än vad jag trodde det skulle och så stressen med huset och alla problem med det... *suckar* Hade ont i magen hela kvällen igår och inte kunde jag trösta mig med maken eftersom han var och jobbade på tomten. Stackarn kom hem 12 inatt... kände mig elak som tvingade upp honom ur sängen imorse!

Det ska bli så trevligt att träffas ikväll, precis vad jag behöver! Lite vin och trevligt sällskap!

Förresten, jag provade ett nytt recept igår. Smaken är det nog inget fel på, men kakan blev jädrigt ful! Hahhahaha! Försökte rädda den med lite röd geleglasyr, men då blev den fulare! hahaha! Iaf. jag tror att den smakar bra iaf så ni får ha överseende! *skratt*

• FruTez

Nides: Va kul! Vem/vilka är det som skickat ut inbjudan?

Nån som känner till nått ställe som har bra kavajer? Jag brukar ha problem över bysten...

• FruTez

Nibla: va obehagligt att må illa... hoppas på att det går över snart och inte håller i sig ända till Augusti! Finns det inte plåster som man kan köpa mot det på apoteket? Har för mig att Frujj nämnt det nån gång!

• FruTez

*suckar*

Längtar efter ikväll... Det har varit en tuff vecka...

*suckar igen*

Mycket action om man säger så!

Jag försökte hitta nån bra quiz på nätet, men det var inte lätt... fanns massor men ändå inget!

Inte så att Addiz kanske kan ta med sig sitt Singstar?

• FruTez

Addiz: Tjohoo!! Kan du ta med Singstar??!

Linum: Me likie to! *ler* Speciellt kanske med lite vin inför västen! Förresten, hade hon konsollen oxå, eller va det nån annans?

• FruTez

Jag tycker Singstar är jättekul och jag tror inte alls att vi är för många, eller? Det är väl ett sånt spel där man kan vara många! *me likie* Jag skulle dessutom vilja se de min och de andras gubbar sjunga lite! *ler* Så jag tycker nog att du Addiz ska ta med dig spelen ändå, för du hade väl ganska många olika så kan vi väl se vad som händer isåfall?

Alla har vi ju olika smak, tex. tyckte Linum inte så mycket om mitt spel Babbel (som jag tycker är Görskoj) men däremot Singstar!

Fast vi kommer ju vara hemma hos dig Abbe så det det är ju du som är chefen!

Nu har jag precis ätit... Jambalaya! Det var jättegott!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....