Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Stackare. Verkar som två av bullbakerskorna mår kasst just nu. Men det smittar ju inte
Kom förbi om du orkar. En liten stund bara om du orkar. har duvarit hos doktorn? Sjukskrivning kanske dags för?
Stackare. Verkar som två av bullbakerskorna mår kasst just nu. Men det smittar ju inte
Kom förbi om du orkar. En liten stund bara om du orkar. har duvarit hos doktorn? Sjukskrivning kanske dags för?
kakor fr Tezz o frujj borde bota en del med. Mycket sallad o blandade grönsaker idag. En held functional food som granatäpple, nötter, kikärtor o sådant. Jösses.. du kommer att bli ruggigt pigg
Mornings
va kul att ni var här. Jösses vilken ljudnivå vi hamnar på. O chamrtrolss W.. en sådan sötnos
Jag är uppe, målaren dök upp vid halvnio. Jag undrade varför ställnignarna rörde sig men det var målare C som var ambitiös
NU skall jag slappa lite innan det blir vernissage o 17 mai parad med mamsen
God morgon
idag hade 0,4 grader när jag kollade termometern. Handskar o halsduk på....
Tack för i fredags. Det var så kul att ni ville komma. Lördagen blev en slapparmorgon o sen in till stan. Vernissage, 17 mai-paraden o middag med mamma på Da pasquale. Men det var kallt...brrr
igår var en eländig dag. Ledsen o olycklig. Städade, fikade vid stranden o slöade hela dagen.
Idag är det bättre. Avdelningsmöte i två dagar.
O det var ju det jag skulle komma ihåg. Grattis fru N. Fasiken va tiden har gått fort.
Vi delade ut inbjudningarna samma dag.
jag kände mig ensam. Tycker mina gamla vänner hoppar över mig. Jag behöver dem lika mycket som jag behöver R men på något sätt sätts jag i ett icke-singel-fack o lämnas utanför. Inte för jag vet om det är medvetet men ibland har man ju tentaklerna utanför huden
Tack snälla Nides, precis sådant jag behöver.
jag insåg att min förtvivlan även nått fram till dem det gäller... fick ett litet sött kort av en av vännerna idag...
förströelsepillren weddingcrachers
Nides- glöm inte att kolla med din kompis om den 21.... sorry att jag tjatar men jag vill sååååå gärna gå *pinsam kvinna i 40-årsålders*
gulleNeda. måste ju planera vilka skor man skall på sig
hmmm.... har jag *ler oskyldigare än en kaknallande femåring*
Hej snyggingar
möte hela dagen. Mutar oss själva med middag på Swedish taste snart.
NIDES- jag verkligen älskar dig!