• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

God morgon
    Nibla- vilken kul bröllospdag. Låter supermysigt.

En bra dag igår. Ok möte. Höjdarmiddag igår på Swedish taste. Gott vin, fantasiska minitacos med löjrom, helt suveränt hembakat knäckebröd med fänkål, vispat smör smaksatt med champagnevinäger (wow .... så suveränt gott) anklever med äppleisglas(granité) o sen fisk och skaldjur al diablo. Mums fillibaba.

När jag kom hem var huset målat. Första omgången med gul färg. Det blev jättebra och allt går än så länge enligt tidtabell.

Till min stora överraskning fanns det present från R. En handväska. Egenvald av honom o grymt snygg. Brun mocka med skindetaljer. Jag är fortfarande lite paff.

Förresten. Ni med hus. Vad har ni för TV-leverantör? Känner ni någon som har parabol nu för tiden?

• Ab fab

Vi har en parabol på huset som inte används. Jag vill ta ner den nu ¨när vi målar. Jag konstaterade att inga paraboler syns alls i våra kvarter men vi är ju inte supernöjda med Telia.

Hur funkar boxer?

Ja han har gjort några makalösa framsteg. Halsbandet i julklapp är ju det finaste jag någonsin fått

• Ab fab

Vi har en parabol på huset som inte används. Jag vill ta ner den nu ¨när vi målar. Jag konstaterade att inga paraboler syns alls i våra kvarter men vi är ju inte supernöjda med Telia.

Hur funkar boxer?

Ja han har gjort några makalösa framsteg. Halsbandet i julklapp är ju det finaste jag någonsin fått

• Ab fab

hihi... då skall jag rösta för att ta ner den. paraboler ser man nästan bara ute i höghusförorter där man tar emot kanaler som oftast inte finns i vanliga utbud. den är så superful o rostig. Nu blir det övertalningskampanj mot R igen

Jag tror 19-åringen är kär. Han ser ut att ha vuxit en decimeter sen förra veckan. Grum snygg frisyr o så ler han. I morgon är det baldags för honom. Vi skall sitta på baren brevid o vinka. Allt för att genera honom

• Ab fab

men va kul att du fick handarbetstipa *höhöhö*

• Ab fab

men va kul att du fick handarbetstips *höhöhö*

• Ab fab

tjingeling. jag skall snart på möte men det blir bara halvdag idag

• Ab fab

Lycka till med huset! Vi gillar ECO tapeterna Easy up. Dem ha vi i både gästrum o kök. Runt 350 kr rullen. tapetaffären på Danska vägen är bra. himla trevliga o mycket att välja på.

Inredning... mitt tips att välj så få saker som möjligt. Börja med lite grejer o öka ev på.

• Ab fab

men det är väl plats till oss den 21 *ler aningens oroligt*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....