• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Hej!

Nibla: En kompis hade domningar liknande symptom med domningar händerna när hon var gravid. Det fanns tydligen inte så mycket att göra åt det, men det gick över när bebisen var född. Ang. katten, vet ni va det är för katt? Typ grannens?

Carma: Va mysigt med små igelkottvänner på tomten!

Bauti: Ha det så kul i Falun! *vinkar*

Frujj: Urk... stackars lillen! Hoppas han kryar på sig. Han kommer bli världens friskaste när han blir stor. Har hört det att om man är sjuk mycket som liten blir man friskare som vuxen. (vet ju inte om detta är sant, bara nått jag hört)! Vi får väl ändå hoppas att det är så... så att det kommer nått gott ur hans förkylningar!

Var och kikade på huset igår! Kändes lite konstigt, men kul att gå omkring där och veta att där ska jag bo. Det såg så himla litet ut allting, men byggkillen sa att det kommer att kännas större när alla innerväggar är på plats och tapeterna är uppe!

• FruTez

Skrev ju som en kratta!!

Gör ett förtydligande...

"Nibla: En kompis hade liknande symptom med domningar i händerna när hon var gravid."

• FruTez

Nibla igen: Det fanns inte mycket de kunde göra åt min kompis problem med domningar. Själklart vet jag ju inte om det alls är samma som du har! Ja...ja... hoppas att du förstår och inte tog det på nått felaktigt sätt. Typ att du är dömd för livet att alltid ha ont! *skratt* Ibland så känns det som att jag glömt halva ordförrådet hemma!

• FruTez

Ab: Ja, vissa dagar känns det som att man behöver en tolk! Haha!

Ser Nibla framför mig, med stödskenor inte bara på handlederna utan över hela kroppen. Styltande fram som värsta robocopen! *fnissar*

• FruTez

ab: På bottenplan är boytan 100 kvm och ovanvåningen är på 55 kvm. Har för mig att ovanplan så är ytan 73 kvm, men så går det bort massa utrymme med snea väggar och jag vet inte vad, så det blir nog ca 55. Trots att det är större än det vi har idag, så kommer det ändå att bli mindre... lustigt! Idag har vi ju ett förråd som är som ett enormt svart hål. ALLT får plats där! Hehe! Vi kommer också ha ett stort garage på 56-58 kvm! (kommer inte ihåg exakt där heller)

• FruTez

ab: Och alla saker som jag kommer vilja köpa! Hahaha!

• FruTez

vilka är det som kommer till Carma på söndag?

• FruTez

ojojoj! Det är verkligen inte många som kommer på söndag ser jag... va synd! Det ser ut som att det bara blir Carma, abbe och jag?! Om inte Linum och Nibla också kan! Kommer ni?

• FruTez

Det är ju lite synd att det ofta blir ett sånt bortfall varje gång. Speciellt när man bestämt dag så lång tid innan.

Vild chansning bara, det är inte så att det går att flytta till lördag eftermiddag? Då kanske fler kan? Annars så får vi som kan träffas på söndag ändå! Jag tänkte baka nått gott, om det går bra?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....