• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

det är inte jag som bjudit in- det är min vännina Christina som annordnar bokbytarkvällen. Det är därför jag måste kolla hur många som lämnat osa. hade det varit hos mig hade det inte var några problem

Spännande med huset.

Jag börjar ju så smått kolla efter dig i receptionen

• Ab fab

min kollega har några sydamerikanska smådjur som ser ut som piff o puff. o en skall snart föda. någon som är intresserad av husdjur?

Nides - jag tyckte du var ursnygg i fredags.

ingen som är på stan i eftermiddag o vill fika?

• Ab fab

vet inte. skall vara på valand 1830 men funderade på att promenera runt lite först. Men inget bestämt. Kanske borde jag jobba kvar en del.... Ring om du kommer in o är fikasugen.

• Ab fab

tjohooo??? jag har tråkigt. skriver eländigt protokoll fortfarande

• Ab fab

ja gör det. shoppa vet jag inte om jag behöver. för lite pengar för det

• Ab fab

visst var det. nu för du göra utvikningsbilder av dig

• Ab fab

God morgon
    Igår kollade vi in studenterna på väg till bale. WoW vilka klänningar o frisyrer. Såg några riktigt snygga Audrey Hepburn-lookalike. O några hemska sidenklänningar med paljetter o jox. Freddan var snygg som James Bond i klassisk smoking o snygg datte. Halva förorten var nog i stan. Vi hälsade på hur många som helst från kvarteret.

Nibla- du fick mig att klara Anna Mannheimers doktorsfråga i söndags. Svaret var karpalttunnelsyndrom o det hade vi ju pratat om förra torsdagen

Om du har en grå katt extra kan ju leffe åka till mig ...

Bauti- skönt att höra att du inte glömt av oss. Lycka till med bröllopet. Vad skall du ha på dig? Ang CL-gården. Där är så fint. jag känner den gamla föreståndaren för museet så vi har varit där. Mamma har till o med bott där.

Carma- va kul att fällningen gått bra. Jag återkommer när flädern blommar så kan jag ha saftkokarkurs. Eller så kokar jag till dig också.

• Ab fab

Hej tezz. Vill du att jag skall tolka åt dig
    Fast jag skall inte säga något... jag stavade date med två t...

• Ab fab

My precios... så lät jag varje gång jag tittade på vigselringen före bröllopet

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....